Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان با اشاره به بدهی ۳۳۱میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی این دانشگاه گفت: دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان جنگ می‌کند تا ساختمان استانداری را بازپس بگیرد، در غیر این‌ صورت از طریق مراجع قضایی پیگیر خواهیم شد. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمدرضا نیکبخت ظهر امروز در در حاشیه افتتاح بخش جراحی عروق باز بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با  افتتاح  بخش جراحی عروق باز  بسیاری از اعزام‌ بیماران کم خواهند شد در  تصادفاتی که منجر به خونریزی می‌شود با پیوند عروق پیوندی که به عروق  مرگ‌ومیر حاصل از تصادفات 30درصد کم خواهد شد و هم‌چنین با پیوند عروق  قطع عضو را کمتر خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان لر ستان برای بیماران سرطانی مشکل دارورسانی داشتیم ولی با افتتاح این بخش می‌توانیم با پیوند عروق برای  عضو سرطانی دارورسانی انجام بگیرد و با این پیوند بسیاری از سکته‌های مغزی نیز قابل پیش‌بینی هستند.

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان عنوان کرد: بخش جراحی عروق بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد  با هزینه‌ای بالغ بر 5ونیم میلیارد تومان برای اولین بار در غرب کشور امروز افتتاح شد.

وی بپرداخت بدهکاری ‌های دانشگاه علوم‌پزشکی را مهم‌ترین چالش این دانشگاه دانست و بیان کرد: این دانشگاه  بالغ  بر 374میلیاردتومان در بخش  تجهیزات، حقوق، کارانه پزشکان و پرستاران، حقوق کارگران، شرکت‌های خدماتی و آشپزخانه‌ها و هم‌چنین بالغ بر 331میلیارد تومان در بخش پروژه‌های عمرانی بدهکار است که امیدواریم مسئولان استان و وزارت بهداشت راه حل فوری، اورژانسی و جدی برای حل مشکلات و معضلات علوم‌پزشکی لرستان پیدا کنند.

هشدار علوم پزشکی لرستان نسبت به مصرف قارچ‌های سمیسرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان منصوب شدواکنش علوم پزشکی لرستان به ماجرای خریدهای دانشگاه؛ هم تائید و هم رد حرف معاون استاندار

نیکبخت با اشاره به جذب پزشکان نتخصص در استان لرستان گفت: باتوجه  به توزیع پزشکان متخصص در آبان ماه ما نیز  احتیاجات این استان که عمدتاً جراحی مغز و اعصاب، ارتوپد، چشم، زنان و بیهوشی‌ست به وزارت بهداشت اعلام کرده‌ایم چراکه متاسفانه در  شهرستان‌های استان لرستان چهار تخصص اصلی  را نداریم و هم‌چنین متخصص بیهوشی و زنان با کمبود پزشک مواجه هستیم.

وی در رابطه با ساختمان علوم‌پزشکی که در اختیار استانداری است تصریح کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی جنگ می‌کند تا ساختمان را پس بگیرد البته جنگ با اسلحه نیست ولی تا می‌توانیم مبارزه می‌کنیم در همین راستا به استانداری نامه نوشته‌ایم  که ساختمان را می‌خواهیم، استانداری نیز تمهیداتی اندیشیده و گفته‌اند  در حال ساخت ساختمان هستیم که پس از تکمیل ساختمان جدید استانداری ساختمان علوم پزشکی را تحویل خواهیم داد بر همین اساس مدتی صبر می‌کنیم اگر به قول‌شان عمل نکردند از طریق مراجع قضایی و به‌صورت قانونی پیگیر خواهیم شد.

سر پرست دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان با اشاره به مشکلات حوزه درمان خاطرنشان کرد: در حوزه درمان کمیسیون ماده 11برگزار و 34پرونده بررسی شده که پس از بررسی‌های انجام‌شده تعطیلی چندین مطب و مؤسسه درمانی را در دستور کار داشته‌ایم و این پروندها به دادگستری ارجاع داده شده‌اند.

انتهای پیام/ ز

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان

ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه فیبر نوری در خوزستان، گفت: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی و طرح فاضلاب در خوزستان به ویژه در اهواز و کارون، تاب آوری مردم کاهش یافته است.

محمد خانچی در نشست ابرپروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها که امروز (5 اردیبهشت) در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی و طرح فاضلاب در خوزستان به ویژه در اهواز و کارون، تاب‌آوری مردم کاهش یافته است. بنابراین برای اجرای طرح فیبر نوری، با هماهنگی بین دستگاهی جلساتی با اداره فاضلاب برگزار شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد:  جهش خوبی در آسفالت و تزریق نقدینگی به شهرداری و دهیاری‌ها داشته‌ایم و شاهد نهضت عظیم آسفالت در استان بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: پروژه فیبر نوری باید با زمانبندی خوب اجرا شود تا در ذهن مردم خاطره بدی ایجاد نکند. از شرکت‌های زیرساختی تشکر می‌کنیم و امیدواریم با کمک اپراتورها، فرمانداران و شهرداران در بازه زمانی کوتاه خدمات لازم ارایه شود. این پروژه یکی از خدمات زیربنایی دولت است که در ایجاد فرصت‌های اشتغال و خدمات‌رسانی حائز اهمیت است.

خانچی با اشاره به لزوم حل مشکل آنتن‌دهی در شهرهای کوهستانی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اهمیت راهیان نور و اربعین همیشه مورد سوال قرار می‌گیریم که مسیرها در آنتن‌دهی مشکل دارند که انتظار داریم رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم