Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آنر از بهترین شرکت‌های سازنده تلفن همراه است. این شرکت با استراتژی پیشین هوآوی، یعنی قیمت مقرون به صرفه و کارایی بالا، توانسته است در بازار فروش خوبی داشته باشد. اوایل هفته پیش جورج ژائو، مدیرعامل آنر، چند تصویر تبلیغاتی جدید از Honor 9X منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تصاویر تبلیغاتی منتشر شده به وسیله او، جعبه این دستگاه در کنار آیتم‌های مرتبط قرار گرفته‌اند تا قابلیت‌های مختلف آن را به نمایش بگذارند.

اخیرا، ویدیوی تبلیغاتی جدیدی منتشر شده که شباهت ظاهری دستگاه‌های Honor X پیشین را به Honor 3X نشان می‌دهد. در انتهای این ویدئوی تبلیغاتی تاریخ انتشار آن نیز در بسته بندی قدم به قدم آن معرفی شده  که ۲۳ جولای خواهد بود.

متاسفانه چیز دیگری درباره آنر 9X در این ویدئوی تبلیغاتی گفته نشده است اما حداقل یک تاریخ عرضه در دست داریم. دستگاه‌های آنر به طور معمول در چین ماه‌ها پیش از عرضه جهانی وارد بازار می‌شوند.  در ادامه این ویدئوی تبلیغاتی را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: گوشی 5G شرکت آنر به زودی عرضه می‌شود

انتظار می‌رود آنر 9X با تراشه بروزرسانی شده Kirin 810، دوربین بهبود یافته، باتری بزرگ‌تر ۴۰۰۰ میلی‌آمپری عرضه شود. احتمال دارد پردازنده گرافیکی Turbo 3.0 در کنار تراشه Kirin 810 حاضر شود که در این صورت باید عملکرد بهتری هنگام استفاده از این گوشی در بازی تجربه کرد. با در نظر گرفتن رقابت بی‌پایان بین Realme X و شیائومی Redme Note 7 pro انتظار می‌رود آینده خط تولید Honor X ما را تحت تاثیر قرار دهد.

همچنین باید انتظار داشته باشیم مدل آنر 9X Pro با داشتن دوربین سه‌گانه متفاوت و دوربین سلفی با مکانیزم پاپ‌آپ عرضه شود. بر اساس پکیجی که به تازگی از این گوشی فاش شده است، می‌توانیم رنگ گرادیان آن را نیز ببینیم. البته هنوز برای ما مبهم است که این گوشی دارای درگاه USB-C است یا این که از میکرو یو‌اس‌بی استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

جدیدترین ویدئو تبلیغاتی  Honor X9 منتشر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری آنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ۲ نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند | ویدئوی جست و جوی امداگران برای یافتن اجساد
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • (ویدئو) ویدئوی عجیبی که ۳.۵ میلیون نفر را سرکار گذاشت!
  • ویدئوی پرویز پرستویی از پسران خاوری همه را شوکه کرد + ویدئو