Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در صورت تائید چمن ورزشگاه شهدای ساری، زمین چمن آن برای تمرینات تیم فوتبال نساجی تجهیز می‌شود. تاریخ انتشار: 16:15 - 24 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۴۵۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تمرینات تیم نساجی مازندران به دلیل نبودن شرایط مناسب برای تمرین کردن به تهران منتقل شد و به نظر می‌رسد با پایان اردوی کردان باز هم تمرینات این تیم در تهران پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مالکان جدید باشگاه نساجی از بازگشت تمرینات تیم فوتبال این باشگاه به قائمشهر خبر داده بودند و تلاش‌ آنها برای انتقال تمرینات به قائمشهر همچنان ادامه داد.

شنیده می‌شود‌ چند زمین به آنها پیشنهاد شده، اما با این وجود مهاجری به دنبال زمینی است که به شکل اختصاصی و در طول کل فصل در اختیار این تیم قرار بگیرد.

به تازگی زمین چمن ورزشگاه شهدای ساری به مسئولان باشگاه نساجی پیشنهاد شده و قرار است عوامل این بازدیدی از این ورزشگاه داشته باشند تا در صورت تائید نهایی آن را تجهیز کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی قائمشهر لیگ برتر فوتبال میزان رضا مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی
  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!