Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرمان، کمال جوانمرد در آیین اختتامیه مسابقات والیبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی که در کرمان برگزار شد، اظهار کرد: کاروان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سی‌امین دوره مسابقات یونیورسیاد توانست با کسب ۵ مدال طلا حدود ۷۵ درصد موفقیت کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از امروز در دانشگاه آزاد اسلامی آماده می‌شویم تا در سی و یکمین دوره مسابقات المپیک دانشجویان که در چین برگزار می‌شود با قدرت بیشتری حضور پیدا کنیم.

سرپرست مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۷۰ مسابقه را در سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهیم کرد که بخش عمده‌ای از آنها در قسمت خواهران رخ خواهد داد.

جوانمرد با تأکید بر نقش ویژه خواهران در حوزه ورزش کشور تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان دارد و معتقدیم یکی از رسمی‌ترین و اصلی‌ترین تفریحات خانم‌های کشور به ورزش اختصاص دارد.

سرپرست مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: سال گذشته در لیگ برتر بسکتبال حضور داشتیم که به مقام قهرمانی کشور دست یافتیم و امیدواریم در صورت مهیاشدن شرایط از طرف فدراسیون بتوانیم مجدداً در این لیگ حضور پررنگ تری داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در کنار توجه خاصی که به رشته بسکتبال داریم، بخش عمده‌ای از تلاش و توان خود را در راه‌اندازی و موفقیت در رشته بسکتبال سه‌نفره اختصاص داده‌ایم.

جوانمرد حوزه ورزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را سرشار از استعدادهای مختلف برشمرد و گفت: برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش بسکتبال کشور مسابقات بسکتبال سه‌نفره در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد که در سایت رسمی کنفدراسیون رسمی آسیا برنامه این دوره از مسابقات ثبت شده است.

سرپرست مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تیم دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات بسکتبال سه‌نفره آسیایی سال جاری که در چین تایپه برگزار شد به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت و مجوز ورود به مسابقات لیگ جهانی را از آن خود کرد.

وی با تأکید بر اینکه با تمام اعتقاد در دانشگاه آزاد اسلامی ورزش را به عنوان ارزش می‌نگریم، اظهار کرد: در زمینه توجه به ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی با تمام توان برنامه‌ریزی خواهیم کرد و در این بین توجه ویژه ما به ورزش خواهران خواهد بود.

جوانمرد با اشاره به این موضوع که مادران نقش بی بدیلی در تربیت نسلی متخصص و متعهد دارند، خاطرنشان کرد: تربیت نسل آینده و به‌خصوص پرورش مادرانی شاداب و سرزنده یکی از اهداف مهم ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی است؛ چراکه معتقدیم ستون خانواده‌های ایرانی را زنان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود

رئیس فدراسیون کبدی گفت: هیچ مربی حذف نمی‌شود و غلامرضا مازندرانی باتوجه به اینکه هدایت یکی از تیم‌های باشگاهی هند را در فصل جدید برعهده دارد، فعالیت خود را در این عرصه ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس اورسجی درباره برنامه‌های پیش روی تیم‌های ملی کبدی، اظهار کرد: از این هفته اردوی تیم جوانان را برای حضور در مسابقات جوانان جهان که شهریور ماه در هند، برگزار می‌شود را آغاز خواهیم کرد. از هفدهم اردیبهشت نیز اردوی تیم ملی کبدی ساحلی برای شرکت در مسابقات جهانی به میزبانی ایران آغاز خواهد شد. چهار شهر چابهار، بابلسر، گلستان و بندرانزلی برای میزبانی درخواست دادند و در حال بررسی هستیم. این رقابت‌ها هم شهریور برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین مسابقات کبدی بزرگسالان جهان نیز بهمن به میزبانی هند برگزار خواهد شد. اردوی تیم‌های ملی کبدی بانوان و مردان از خرداد جهت اعزام به بازی‌های داخل سالن آسیا را خواهیم داشت. بازی‌های داخل سالن آسیا آذر به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون کبدی درباره انتخاب سرمربیان جدید تیم‌های ملی کبدی گفت: ما خود را از سرمربیان خارجی بی‌نیاز و به سرمربیان داخلی اعتماد کردیم. با تصمیم کمیته فنی در هر دو بخش بانوان و مردان از مربیان داخلی بهره خواهیم برد.

وی ادامه داد: مربیان داخلی هم از دانش بالایی برخوردار هستند و هم با توجه به فرصتی که در اختیارشان قرار می‌دهیم، انگیزه و تعداد آنها بیشتر می‌شود. مربیان کشورمان کمتر از مربیان هندی نیستند و از دانش بالایی برخوردارند. وظیفه خود می‌دانیم تا به مربیان ایرانی اعتماد کنیم و به آنها فرصت بدهیم.

اورسجی یادآور شد: کبدی چهار سبک استاندارد ۱۲ نفره، سالنی هفت نفره، ساحلی شش نفره و سرکل ۱۴ نفره دارد. به همین دلیل برنامه کمیته فنی فدراسیون به این شکل است تا مربیان به صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف فعالیت کنند. غلامرضا مازندرانی هم قطعاً باتوجه به اینکه هدایت یکی از تیم‌های باشگاهی هند را در فصل جدید برعهده دارد، فعالیت خود را در این عرصه ادامه می‌دهد. از نگاه ما هیچ مربی حذف شدنی نیست و شاید از او در یکی از سبک‌ها استفاده کنیم.

وی گفت: سرمربیان کبدی سالنی را الان انتخاب کردیم و سرمربیان کبدی استاندارد را سال دیگر انتخاب خواهیم کرد. برای فصل جدید باید مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌ها برگزار شود تا کمیته فنی پس از بررسی، مربیان را انتخاب کند. مسابقات این سبک در بازی‌های آسیایی ناگویا ژاپن در سال ۲۰۲۶ برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 748606

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور