Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  کوروش ملکی، دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان که تا چندی قبل یکی از گزینه‌های حضور در استقلال بود نهایتاً با تیم جنوبی به توافق رسید.
* چطور شد به استقلال نرفتی؟!
مسئولان باشگاه استقلال چند بار برای عقد قرارداد با من ابراز تمایل کردند، اما در نهایت با دست دست کردن مرا مجبور کردند تیم دیگری را انتخاب کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* از تیم دیگری پیشنهاد نداشتی؟
چند پیشنهاد خوب از چند تیم لیگ برتری داشتم، اما به خاطر تماس چند باره استقلالی‌ها قید آن‌ها را زدم و خودم را آماده کرده بودم که با دیگر دروازه‌بان‌های استقلال رقابت کنم، اما متأسفانه مدیران استقلال معطل کردند. این موضوع موجب شد بسیاری از پیشنهاد‌های خوبم را رد کنم و در انتظار بمانم. نکته جالب این بود که آن‌ها انتظار داشتند من باز هم در انتظار بمانم و...، اما بعد از آن که آقای تارتار با من حرف زدند مجاب شدم به نفت مسجد سلیمان بروم.
* نفت مسجد سلیمان مانند فصل قبل به مشکل نمی‌خورد؟
سرمربی تیم خوب و پرمهره‌ای بسته. مدیریت باشگاه هم قول همه‌گونه همکاری را داده است و از همین‌رو من به شرایط تیم‌مان در فصل آینده خیلی امیدوارم و معتقدم برخلاف لیگ هجدهم فصل متفاوتی خواهیم داشت.

منبع: وانا

کلیدواژه: کوروش ملکی نفت مسجد سلیمان دروازه بان نفت مسجد سلیمان لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی گفت: ساعت ۱۸:۵۴ امشب آتش سوزی گسترده در یک مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به گستردگی حادثه ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه ای که چندین انبار کالا وجود داشت یک انبار ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر از فضای باز دچار آتش سوزی شد.

ملکی با بیان اینکه بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود گفت: صدای چندین انفجار نیز شنیده شد که احتمال دارد بدلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج دچار انفجار شده است.

وی ادامه داد: در مجاورت محل حادثه چندین انبار کالا و کانتینرهای کالا وجود داشت که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی به این نقاط سرایت نکرد.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت حرارت سقف انباری محل حادثه تخریب شد، گفت: آتش نشانان مشغول مهار آتش هستند و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم