Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@01:42:55 GMT

ماجرای حذف ایران از رنکینگ لیگ قهرمانان چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۴۳۴۵

ماجرای حذف ایران از رنکینگ لیگ قهرمانان چیست؟

سایت های معتبری مانند ترانسفر مارکت و البته سایت فدراسیون فوتبال آسیا نام ایران را حذف کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که فدراسیون فوتبال ایران با ترتیب دادن یک دیدار دوستانه میان تیم ملی و تیم امید به دنبال فراهم کردن شرایط مناسبی برای این دو تیم و انجام تدارک لازم بود، یک اتفاق شوک آور باعث شد تا ابهامات زیادی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابهاماتی که توضیح مسئولان فدراسیون فوتبال درباره آن می تواند خیلی سریع به رفع ابهامات کمک کند.


فدراسیون فوتبال آسیا در سایت رسمی خود نام کشور ایران را از جدول رده بندی برای تیم های باشگاهی حذف کرد و دقایقی بعد برخی سایت های معتبر نیز این اقدام را تکرار کردند؛ اقدامی که هنوز دلیل آن به صورت واضح و مشخص معرفی نشده است.


در ساعات ابتدایی امروز بود که فدراسیون فوتبال اعلام کرد در نامه ای خطاب به فدراسیون جهانی اعلام کرده که تمهیدات لازم برای ورود بانوان به ورزشگاه ها در حال انجام است و البته ساعاتی بعد اعلام شد که دیدار دوستانه تیم ملی و تیم امید پشت درهای بسته برگزار می شود؛ اقداماتی که بررسی و تطبیق آنها با اتفاقات امروز تنها این شائبه را ایجاد می کند که فدراسیون در حال انجام تلاش های نهایی برای حل یکی از مشکلات بزرگ خود است.


حذف نام فوتبال ایران از سایت فدراسیون فوتبال آسیا اگر با خبر تعلیق همراه شود، شوک بزرگی برای فوتبال ایران در سال انتخابی المپیک است که می تواند حتی باعث عدم حضور تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و حذف ایران از مقدماتی جام جهانی شود.

 

نکته کلیدی اما در این میان این است که در گذشته که فوتبال عراق و کویت تعلیق بودند، فدراسیون فوتبال آسیا نام این دو کشور را در فهرست قرار می داد اما با توضیحی در این باره اعلام می کرد که این دو کشور به دلیل تعلیق اجازه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را ندارند و باید امیدوار باشیم تا حذف نام فوتبال ایران تنها یک اشتباه فنی باشد.

تیم ملی ایران ای اف سی لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران ای اف سی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی رسیده و جالب اینکه در بین 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی خبری از ژاپن نیست و 3 تیم از منطقه آسیای مرکزی هستند تا تنها تایلند باشد که توانسته خودش را از منطقه جنوب شرقی آسیا به این مرحله برساند.

در این بین رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن کنایه‌ای هم به مهدی رئیس فدراسیون فوتبال ایران و حضورش در ریاست کمیته فوتسال آسیا را دلیل بر رشد این رشته در منطقه آسیای میانه توصیف کرده است. جالب اینکه رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن در یک مصاحبه دیگر افغانستان که توانست در جام ملت‌های آسیا 2024 برای اولین مرتبه به این مسابقات راه پیدا کند و سپس اولین صعود خود را نیز با یک مربی ایرانی تجربه کرد، تیم دوم ایران خوانده است.

هر چه هست رشد فوتبال و فوتسال در منطقه آسیای مرکزی طی سال‌های اخیر ملموس بوده و پس از نتایجی که تیم‌هایی نظیر تاجیکستان در جام ملت‌های فوتبال آسیا کسب کردند، حالا حضور 3 تیم از منطقه کافا حسابی مورد توجه اهالی فوتبال در آسیا قرار گرفته و البته با حسادت کشورهای جنوب شرقی آسیا و در راس آنها ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در فوتسال طی سال‌ها و دهه‌های اخیر نیز همراه شده است.

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید