Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای به مناسبت سالگرد کودتای نافرجام ۱۵ جولای سال ۲۰۱۶ در ترکیه، اعلام کرد: امروز سومین سالروز کودتاست و آن شب را به یاد می‌آوریم. با مردم ترکیه اعلام همبستگی می‌کنیم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از آغاز نشست وزرای امور خارجه کشورهای اتحادیه اروپا در بروکسل در این خصوص اظهار داشت: اندکی پیش با مولود چاوش اوغلو درباره فعالیت های آنکارا در مدیترانه شرقی صحبت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گفتگو همچنین همبستگی خود با مردم ترکیه را به مناسبت سومین سالروز کودتای ۱۵ جولای اعلام کردم.

فدریکا موگرینی درباره موضوع مدیترانه شرقی نیز گفت: امروز کشورهای عضو در مورد نحوه پیروی از تصمیم رهبران اتحادیه اروپا در زمینه فعالیت حفاری در ماه ژوئن بحث خواهند کرد.

موگرینی تصریح کرد: توافق هسته ای ایران، مهاجرت، آفریقا و لیبی از دیگر موضوعاتی است که امروز بر آنها تمرکز خواهیم کرد.

کد خبر 4667494

منبع: مهر

کلیدواژه: فدریکا موگرینی کودتای 2016 ترکیه ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره نوشت: دولت ترینیداد و توباگو امروز اعلام کرد که کشور فلسطین را به رسمیت شناخته است.

این کشور حوزه دریای کارائیب با تاکید بر اینکه این اقدام را در راستای اهداف صلح پایدار انجام داده، در بیانیه ای آورده است: به رسمیت شناختن فلسطین یک امر اخلاقی و عادلانه است.

در ادامه این بیانیه آمده است: به رسمیت شناختن کشور فلسطین بیانگر خواسته های مشروع مردم فلسطین و حمایت از آن است.

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه گفته بود: بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا قرار است تا پایان ماه مه، فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت بشناسد.

کد خبر 6095728 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا
  • بورل: موجودیت اوکراین به غرب وابسته است
  • بورل: هیچ همبستگی میان اروپا درباره روسیه وجود ندارد
  • ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • تشکر مردم غزه از دانشجویان آمریکایی
  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم
  • عکس/ ابراز احساسات جالب یک معلم در دیدار امروز با رهبر انقلاب