Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از شینهوا، جنگ شوانگ سخنگوی وزارت خارجه چین امروز دوشنبه از آمریکا خواست تا حرکات اشتباه در قبال مسأله هسته ای ایران را متوقف کرده و به حقوق و منافع مشروع همه طرف ها (در توافق هسته ای) احترام بگذارد.

سخنگوی وزارت خارجه چین در این باره گفت: تنش‌ها درباره توافق هسته‌ای با ایران در روزهای اخیر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پکن نگران اوضاع متشنج درباره توافق هسته‌ای با ایران است.

وی از همه طرف‌های مسئول خواست تا در قبال این مساله خویشتن‌دار باشند و همه تلاش خود را برای اجرای این توافق به کار بگیرند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوندی: ما به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در میانه ادعای فزاینده غربی‌ها مبنی بر ساخت سلاح هسته‌ای توسط جمهوری اسلامی تاکید کرد که تهران به دنبال انجام چنین کاری نیست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کمالوندی امروز سه‌شنبه در گفتگو با ریانووستی گفت: ایران و روسیه همکاری‌های گسترده‌ای دارند اما برخی از کشورهای غربی و همچنین اسرائیل علاقه مند به روابط نزدیک تهران و مسکو نیستند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به طور کلی مخالف صنعت هسته ای ایران است.

وی در ادامه درحالیکه غربی‌ها مدعی تلاش تهران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای است، ابراز داشت: ایران بارها مواضع خود را اعلام کرده است؛ کشور ما به دنبال ساخت سلاح هسته ای نیست

کمالوندی همچنین بیان کرد: اسرائیل به دنبال تخریب روابط ایران با دیگر کشورها است؛ این هدف اصلی آنها است.

رافائل گروسی وارد تهران شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمالوندی: ما به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • مسوولیت جنایات در رفح بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • مختصات نظم جدید منطقه
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی