Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:43:46 GMT

اسکله شناور گردشگری در بندر کرگان نصب می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۷۰۱۴

اسکله شناور گردشگری در بندر کرگان نصب می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی بلاک در بازدید از اسکله بندر گرکان شهرستان میناب با اشاره به ظرفیت های تجاری و گردشگری اظهار کرد: ساحل کرگان و کهنه شهر بخش بندزرک تنها ساحل ماسه ای شهرستان میناب است که دارای مناظر بکر و زیباست

بلاک با توجه به نیاز این منطقه به زیر ساخت های لازم، افزود: جنگل های حرا وخورهای کهنه شهر، کرگان و بندزرک و کولغ کاشی جاذبه بینظیر بخش بندزرک برای گردشگری دریایی است و احداث اسکله شناور ویژه مسافرین دریایی در بندر کرگان از نیازمندیهای اساسی برای استفاده از این ظرفیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار بندزرک عنوان کرد: به زودی یک اسکله شناور به طول ۲۰ متر ویژه مسافرین دریایی و قایق های گردشگری در بخش بنذرک نصب خواهد شد

گفتنی است؛ همراه با این اسکله سایبان، سکوی انتظار مسافر و سرویس های بهداشتی در اسکله بندر کرگان احداث خواهد شد.

کد خبر 4667608

منبع: مهر

کلیدواژه: میناب هرمزگان گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرعامل شرکت خدمات لایروبی صبا، سازمان آب و برق خوزستان گفت: با تلاش متخصصان این شرکت یدک کش فتح ۱ کوت امیر، تعمیر و راه اندازی شد.

عادل سواری افزود:  در تعمیرات این یدک کش، اسکراب و زنگ زدایی کامل بدنه و کابین شناور، اجرای ضد زنگ و سه لایه رنگ دریایی، تعمیرات سیستم برق و روشنایی شناور، تعمیرات سکان، پروانه، تعمیرات موتوری و سیستم گیربکس و تهیه و نصب فندر‌های ضربه گیر انجام شد.

وی ادامه داد: هدف از این تعمیرات را، راه اندازی مجدد و آماده بکارسازی این شناور برای استفاده در طرح‌های  های آبی و اضطراری سازمان آب و برق خوزستان بوده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آتش سوزی عظیم در اسکله تاریخی کالیفرنیا
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
  • امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر انجام شد
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر