Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:12:19 GMT

جدال حساس تیم اهورا مقابل ملی حفاری در بهبهان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۷۳۲۲

جدال حساس تیم اهورا مقابل ملی حفاری در بهبهان

به گزارش ایرنا رقابت های لیگ برتر فوتسال همچون فوتبال علاقمندان بسیاری داشته و هر ساله شاهد حضور تماشاگران زیادی در سالن های ورزشی هستیم، در این هفته از رقابت های لیگ برتر، ۲ تیم اهورا بهبهان و ملی حفاری اهواز به مصاف هم می روند تا بار دیگر شاهد دربی جذاب فوتسال خوزستان باشیم.

تیم اهورا بهبهان در شرایطی به مصاف تیم ملی حفاری می رود که در ۲ هفته اخیر ۲ پیروزی بدست آورده است در حالی که اهورایی ها از ۲ بازی گذشته خود تنها یک امتیاز کسب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تیم اهورا که دومین فصل حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند حالا اعتماد به نفس لازم را پیدا کرده اند و می خواهند برای اولین بار هم که شده با نماینده اول استان یعنی تیم ملی حفاری رقابت کنند اگر چه تیم حفاری هفته گذشته با برد قاطع گیتی پسند خود را به عنوان مدعی لیگ امسال معرفی کرد و امیدوار است با برتری در این بازی خود را به صدر جدول نزدیک کند.

هر ۲ تیم اهورا و ملی حفاری در این فصل از بازیکنان جوان و بومی بسیاری بهره مند هستند و این موضوع به جذابیت بازی کمک می کند، تیم اهورا با توجه به اینکه در خانه بازی می کند می تواند از امتیاز میزبانی و حضور تماشاگرانش استفاده کرده و عرصه را بر بازیکنان ملی حفاری تنگ کند.

تیم های ملی حفاری و اهورا فصل گذشته ۲ بار به مصاف هم رفتند که دیدار رفت با حساب سه بر ۲ به سود ملی حفاری به پایان رسید همچنین دیدار برگشت با نتیجه چهار بر سه به سود اهورا به پایان رسید.

تیم ملی حفاری در حال حاضر با کسب ۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد همچنین تیم اهورا با کسب یک امتیاز در مکان دهم رده بندی قرار دارد.

برنامه هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

اهورای بهبهان - ملی حفاری اهواز

شهروند ساری - فرش آرای مشهد

لبنیات ارژن - مقاومت شهرداری البرز

سن ایچ ساوه - مس سونگون ورزقان

شاهین کرمانشاه - سوهان محمد سیمای قم

ستارگان ورامین - هایپر شاهین شهر

گیتی پسند اصفهان - آذرخش بندرعباس

۹۸۷۹/‏۶۰۶۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال خوزستان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها

به گزارش همشهری آنلاین سعید غلامعلی بیگی، بازیکن باتجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: ان‌شاءالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگرپسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هوادارانشان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

کد خبر 846807 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال