Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل زند مقدم، دهیار روستای تقی آباد با اعلام این خبر افزود: روستای تقی آباد حدود 30 سال بدون متولی بود. اما از زمان افتتاح دهیاری در این روستا، 12 پروژه عمرانی در مدت 45 روز مورد بهره برداری قرار گرفت که خوشبختانه موجب رضایت مردم از شرایط موجود شده است. 

 دهیار تقی آباد اظهارداشت: این 12 پروژه شامل بهسازی معابر، جدولگذاری، آسفالت، زیبا سازی بصری و دیوارهای روستا، احداث آبنما، ایجاد فضای سبز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است که با مشاهده تصاویر قبل و بعد از ایجاد دهیاری، تغییر را در روستا احساس می کنید.

وی افزود: یکی از مطالبات به حق مردم ایجاد فضای سبز در روستا بود. پس از بررسی و بازدید از مناطقه مختلف روستا، پارک بوستان را که به حال خودش رها شده و یک غلفزار بود، احیا کردیم و کل زیر سازی این بوستان را بهسازی و تعویض کردیم. این بوستان قبلا محل تجمع معتادان بود اما با نصب وسایل بازی، تامین روشنایی، نصب آلاچیق و سایر ملزومات مورد نیاز این بوستان مورد استفاده اهالی قرار گرفت.

اسماعیل زند مقدم، اظهار داشت: حدود یک میلیارد تومان بودجه برای اجرای 12 پروژه عمرانی در روستای تقی آباد هزینه شده که در سه دهه گذشته بی سابقه بوده است.

  وی با اشاره به اینکه وضعیت روشنایی روستا شرایط اسفناکی داشت، افزود: روشنایی سطح معابر و کوچه ها فرم سنتی و قدیمی داشت، دسترسی ماشین آلات اداره برق به معابر به سختی صورت میگرفت که با تعامل با اداره برق اقدام به نصب دستک های روشنایی در تمامی معابر حتی کوچه های باریک و بن بست کردیم و موفق شدیم در طرح استقبال از بهار قبل از سال 97 کلیه معابر اصلی و فرعی را مجهز به سیستم روشنایی کنیم.

دهیار تقی آباد اضافه کرد: تامین روشنایی و امنیت بوستان لاله با توجه به اینکه در وسط محل قرار داشت و محل تجمع افراد شرور و سودجو بود، از مطالبات جدی مردم روستا بوده است که با ایجاد 50 پایه چراغ روشنایی، احداث آبنما و سایر تجهیزات رضایت روستائیان را جلب کردیم. همچنین در رودی روستا در یک معبر بدون استفاده، آبنمای بزرگی احداث کردیم.  

زند مقدم، اذعان کرد: در زمان تاسیس دهیاری، شهرداری منطقه کل مبلمان شهری و اتاقک نگهبانی  پارک را جمع کرده و با خود بردند که 100 میلیون تومان برای خریداری و نصب مجدد آنها هزینه کردیم.  

وی افزود: اهالی روستا از خدمات شهری ناراضی هستند. چند ماه است خدمات شهری شرایط نابسامانی دارد از نظر نظافت و خدمات از شهرداری ناحیه به ما خدمات نمی دهند.  تمام کوچه ها نیاز به بهسازی و آسفالت، لوله گذاری فاضلاب دارد؛ انشعاب لوله گذاری فاضلاب روستا نیمه کاره توسط شهرداری وقت رها شد و نمی دانیم متولی کار چه کسی بوده که او را متعهد به انجام تعهداتش کنیم.

سطل های زباله بوی تعفن می دهد؛ لذا خودمان یک دستگاه یدک کش خریداری کردیم و دهیاری اقدام به شستشوی معابرو مخازن زباله های می کند.

دهیار تقی آباد با بیان اینکه این روستا فاقد سرانه های ورزشی و فرهنگی است، از الحاق زمین 6 هزار متر مربعی در جهت تامین سرانه ورزشی، فرهنگی و آموزشی در روستا خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای توسعه اشتغالزایی، 3 کارگاه هنرهای دستی، خیاطی، مجسمه سازی با ظرفیت اشتغال 100 نفر و به طور شناور 130نفر در روستا احداث کردیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارات ناشی از بارش در استان اصفهان اظهار کرد: بارش رگباری باران باعث جریان رواناب و سیلاب در روستای صالح آباد شهرستان نطنز شد.

وی با اشاره به بروز خسارت به باغات، معابر، آسفالت راه ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو افزود: خوشبختانه این سیلاب خسارت جانی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند، اضافه کرد: در این راستا مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق در راستای ایمن‌سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌های وارد شدا اقدام کنند.

وی گفت: همچنین به علت شدت بارش‌ها آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز - کاشان و نیز برخی ازمحورهای جاده‌ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شد که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امدادرسانی مستقر هستند.

شیشه فروش تصریح کرد: بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.

کد خبر 6086564

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • ۲ بند خاکی در زیرکوه شکست/ ادامه امدادرسانی از سوی امدادگران
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد