Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:50:11 GMT

پرسه در حوالی تهران با برنامه رادیویی «سعادت آباد»

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۱۶۳۰

پرسه در حوالی تهران با برنامه رادیویی «سعادت آباد»

میثم کطائیان تهیه‌کننده و سردبیر روزهای شنبه برنامه رادیویی «سعادت آباد» که از رادیو تهران روی آنتن می‌رود به خبرنگار مهر بیان کرد: ایام تابستان فرصت خوبی است برای آشنایی با مناطق دیدنی شهر و استان‌های تهران که متأسفانه به دلیل نبود آگاهی مردم و معرفی محدود این اماکن در رسانه‌ها از آنها غافل شده و یا بسیار نادیده گرفته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کلانشهر تهران به عنوان بزرگترین مرکز شهر خاورمیانه سوژه این برنامه قرار گرفته است، گفت: تهران مرکز تراکم موضوعات و سوژه‌های متنوع و کوریدور مردم از استان‌های مختلف است و از طرفی ظرفیت‌های متنوع فرهنگی، ادبی، هنری و تاریخی مفاخر و مشاهیر در تهران، فرصتی مغتنم برای رادیو تهران است تا به آن بپردازد. برنامه «سعادت آباد» برای حفظ و جذب مخاطب با رویکردی متفاوت و با بهره‌گیری از موسیقی‌های تلفیقی و ترانه‌های نوستالژیک فاخر و بخش‌های جذاب نمایشی و بسته‌های شنیداری از زوایای دیگری به سبک زندگی و تاریخ شفاهی محله‌های تهران می‌پردازد.

این تهیه کننده یادآور شد: ما در برنامه «سعادت آباد» سراغ جنبه‌های اجتماعی شهری که در آن زندگی می‌کنیم، می‌رویم و از حال و هوای مردم همین حوالی تهران می‌گوییم و امیدواریم پیوندی میان هویت محله‌های سنتی و سبک زندگی ایرانی اسلامی با دوران گذار شهرنشینی مدرن برقرار کنیم.

از روز شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ الی ۱۴ برنامه «سعادت آباد» با آیتم های «گذری در تهران»، «قند پارسی»، «راه اینجاست»، «بوستان معرفت» و «همسنگر» با محتوای سبک زندگی ایرانی اسلامی روانه آنتن رادیو تهران می شود.

اجرای این برنامه را فاطمه نصیرآبادی به عهده دارد و گروه نویسندگانش مریم چوپانی، الهام حاجی‌نژاد و امیر زنده‌دلان هستند. ارتباطات و هماهنگی برنامه را نیز یاسر کطائیان و سپیده آقاجانی به عهده دارند.

همچنین نقش‌آفرینان قطعات نمایشی عبارتند از محمد تیموری نوازنده قطعات ضربی و با هنرمندی شیرین سپهراد، امیر زنده‌دلان، الهام حاجی‌نژاد و آرش راسخ.

کد خبر 4667166 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو تهران برنامه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تربیع آخر ماه را رصد کنید
  • غذا دادن غیراصولی منجر به افزایش سگ‌های پرسه‌زن می‌شود
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • تعلیم و تربیت زیر ساخت اصلی سعادت و پیشرفت کشور است
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک