Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@21:17:38 GMT

نابودی اسرائیل باعث افول آمریکا می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۸۹۴۱

نابودی اسرائیل باعث افول آمریکا می شود

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی طائب دوشنبه شب در یازدهمین جلسه از نشست‌های طرح مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در مصلای امام خمینی (ره) افزود: اگر اسرائیل از بین برود آمریکا نیز افول می‌کند و از بین خواهد رفت و آمریکا هر اقدامی در ۴۰ سال اخیر کرد به نفع ایران تمام شد.

وی گفت: ایران تحریم بین المللی نیست بلکه تحریم آمریکاست و دلار بهتر است در معادلات و معاملات ایران حذف شود و پول همان کشوری که با ایران داد و ستد می کنند در این معاملات بین المللی مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در گام نخست انقلاب با وجود نبود امکانات، گام های بلندی برداشته شد و ایران در این دوره به دستاوردهای مهم و بزرگی دست یافت و دفاع مقدس حتی باعث رشد بخش بهداشت و درمان نیز شد.

طائب اظهار داشت: برای فهم بیانیه گام دوم باید دید بارانداز و نقطه هدف کجاست و این حرکت برای انقلاب اسلامی در چه جایگاه و نقطه ای تعریف شده است و حرکت به تنهایی هدف انقلاب اسلامی نیست بلکه هدف انقلاب ممکن کردن ظهور است.

وی تصریح کرد: در بین ائمه اطهار امامی که حق ندارد هنگام ظهور شهید شود، حضرت قائم آل محمد است و در دوره ظهور زمین پر از عدل و داد خواهد رسید.

به گفته وی، امروز در جهان، عدالتی وجود ندارد و عدالت منطقه ای نیست بلکه باید عدالت عالم گیر باشد حتی در مساله اقتصادی نیز باید عدالت وجود داشته باشد.

طائب گفت: یکی از مشکلات کشور این است که مسؤولان کشوری متوجه نمی شوند مقام معظم رهبری در فرامین شأن به چه نکاتی اشاره دارند.

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار اظهار داشت: قدرتی که باعث شده برخی از کشورهای خلیج فارس در برابر مسلمانان قد علم کند، فقط قدرت آمریکاست.

به گزارش ایرنا، بیست و ششمین دوره طرح مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی سیزدهم تیرماه در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد آغاز به کار کرد.

این طرح از سوی امام جمعه شهرکرد بنیان نهاد شده است و به مدت ۲۶ سال است که در تابستان‌ها این طرح میزبان اندیشمندان حوزه‌های معارف اسلامی است که مخاطبان با مسائل روز در زمینه مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی آشنا می‌شوند.

۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است

رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است.

دریافت 15 MB

دیگر خبرها

  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است