Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاخ سفید رسماً گزینه تصدی سمت وزارت دفاع آمریکا را به مجلس سنای این کشور معرفی کرد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، کاخ سفید بامداد سه‌شنبه (به وقت تهران) رسما «مارک اسپر» را به عنوان گزینه تصدی ریاست وزارت دفاع آمریکا به مجلس سنای این کشور معرفی کرد.

معرفی اسپر پس از آن صورت می‌گیرد که «پاتریک شاناهان»، سرپرست سابق وزارت دفاع آمریکا انصراف خود را از تصدی این سمت اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاناهان، خود بعد از استعفای «جیمز متیس» به عنوان سرپرست وزارت دفاع آمریکا معرفی شده بود.

او قبل از این سمت، دبیر ارتش آمریکا بود که عالی‌ترین مقام غیرنظامی در ارتش ایالات متحده به شمار می‌رود. او در نشست اخیر وزرای دفاع پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) اعلام کرد که کشورش به دنبال جنگ با ایران نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت دفاع آمریکا ناتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه

وزارت دفاع سوریه امروز اعلام کرد که نیرو‌های ارتش این کشور تجهیزات تروریست‌ها در حومه ادلب و حلب را هدف قرار داده و با همکاری روسیه چند پهپاد را در حومه لاذقیه منهدم کردند.

وزارت دفاع سوریه با انتشار ویدیویی از هدف قرار دادن خودرو‌های زرهی تروریست‌ها و سرنگون شدن تعدادی پهپاد با همکاری نیرو‌های روسی خبر داد.

هفته گذشته نیز یگان‌های توپخانه و موشکی ارتش سوریه، مواضع گروه تروریستی جبهه النصره و دیگر تروریست‌های هم پیمان آن را در حومه شهر ادلب و غرب شهر حلب هدف قرار دادند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • روسیه ۶۸ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد