Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@22:10:19 GMT

سلام زندگی با حیا و عفاف روی آنتن می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۹۵۵۴

سلام زندگی با حیا و عفاف روی آنتن می‌رود

برنامه «سلام زندگی» با بررسی ثمرات حیا و عفاف در بین زوجین از منظر اسلام، روی آنتن زنده شبکه رادیویی معارف می‌رود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: یکی از فضایل اخلاقی در عرصه استحکام بنیان خانواده و امنیت اخلاقی مسلئه حجاب و عفاف است که این هم به زنان و هم مردان مربوط می شود.


به همین دلیل برنامه زنده «سلام زندگی» در هفته گرامیداشت حجاب و عفاف از امروز (سه شنبه، ۲۵ تیر ماه) به تبیین نقش حیا و عفاف در تحکیم روابط بین همسران می پردازد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهم‏ترین شاخصه عفت، ثمرات حیا و عفاف از منظر اسلام و نقش عفاف و حجاب در استحکام پیوند خانواده از جمله موضوعاتی است که با کارشناسی حجت الاسلام هدایت نیا در این برنامه به آن پرداخته می شود.


برنامه «سلام زندگی» به تهیه کنندگی و سردبیری اعظم ایرانی، اجرای محمد جواد محمدی و صدابرداری روح الله مثنوی سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاری از ساعت ۹:۳۰ از رادیو معارف به روی آنتن می رود.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت امام رضا ع بیانیه گام دوم انقلاب شیراز روزنامه مجلس حجاب و عفاف معاون رئیس جمهور حیا و عفاف سلام زندگی سبک زندگی اسلامی رادیو معارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرادهای سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است

دریافت 924 KB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ طحان نظیف گفت: برخی ایرادات سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است و انشاالله تا روزهای آینده جمع بندی و ارسال نظر را خواهیم داشت.

کد خبر 849316 برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب شورای نگهبان زنان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • ایرادهای سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۱۵ ‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات