Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ارتباط با وضعیت مناسب‌سازی شهر تهران گفت: این موضوع نسبت به گذشته بهتر شده اما تا رسیدن به نقطه ایده‌آل مسیر طولانی داریم. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، وحید قبادی دانا در حاشیه برگزاری پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو که صبح امروز با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و جمعی از معلولان برگزار شد اظهار کرد: یکی از اهداف سازمان بهزیستی برای افراد دارای معلولیت؛ زندگی مستقل و با کرامت در جامعه و خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: افراد دارای معلولیت ظرفیت‌های بالقوه‌ای را دارند و می‌توان از این ظرفیت به نحو مطلوب و شایسته استفاده کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین در ارتباط با موضوع مناسب‌سازی معابر و اماکن گفت: در دوره جدید مدیریت شهری اقدامات خوبی در ارتباط با این موضوع انجام شده است اما تا رسیدن به نقطه ایده‌آل و طلایی مسیر طولانی داریم و باید در این بخش اقداماتی را انجام داد.

قبادی دانا ادامه داد: خوشبختانه وضعیت معابر شهر تهران نسبت به گذشته بهتر است اما باز هم در این زمینه با مشکلاتی روبرو هستیم و در واقع یکی از مهمترین درخواستهای سازمان بهزیستی مناسب سازی اماکن و معابر است.

انتقاد حناچی به وضعیت مناسب‌سازی معابر در تهران30 درصد از اماکن عمومی برای تردد معلولان مناسب‌سازی شده استانتقاد مسجدجامعی به عدم مناسب‌سازی ساختمان شورای شهر تهران برای ورود معلولان

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران سازمان بهزیستی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران سازمان بهزیستی شهرداری تهران سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۸ اردیبهشت؛ ثبات قیمت سکه طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت) در بازار طلای تهران بدون تغییر نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، روی قیمت ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مانده است.

همچنین سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز بدون تغییر نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با ۲۱۰ هزار تومان کاهش قیمت، ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی بدون تغییر نسبت به دیروز، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۲۳ هزار تومان افزایش در مقایسه با دیروز، سه میلیون و ۴۳۵ هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ۹ دلار کاهش تا لحظه تنظیم خبر، به ۲ هزار و ۳۱۵ دلار معامله رسید.

کد خبر 6099236 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تمام چیزهایی که برای سفر با موتور سیکلت نیاز دارید.
  • اهواز باید برای تردد معلولان و جانبازان مناسب‌سازی شود
  • مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • نزول قیمت سکه و طلا در بازار تهران
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۸ اردیبهشت؛ ثبات قیمت سکه طی ۲۴ ساعت گذشته
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • کاهش بیش از ۱۰۰ میلیمتری بارش در تهران
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی