Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس مجلس گفت: غربی‌ها گمان کرده اند اگر یک میلیون بشکه نفت ما برای مدتی بر روی دریا بماند می‌تواند بر تصمیمات برجامی ایران تاثیر بگذارد، اما ...

عبدالرضا مصری، نائب رئیس مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به توقیف نفتکش ایرانی در آب‌های سرزمینی جبل الطارق توسط انگلیس اظهار داشت: در سابق به خاطر صبر انقلابی که داشتیم آن‌ها بعضی رفتار‌هایی انجام می‌دادند و ما هم صبوری می‌کردیم، اما در قضیه اخیر شاهد هستند که دیگر صبوری نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: براساس قانون اقدام متقابل، دولت موظف شد اقدام متقابل خود را براساس زمان بندی انجام دهد، اما غربی‌ها به دنبال این هستند با ایجاد مزاحمت ذهن ما را منحرف سازند، اما نظام جمهوری اسلامی، یعنی تمام قوا به اتفاق اکثریت تصمیم خود را برای عملیاتی کردن گام های بازگشت برجامی اتخاذ کرده اند و چنین رفتار‌ها کوچکترین اثری بر تصمیمات ما نمی‌گذارد.

مصری تصریح کرد: غربی ها گمان کرده اند اگر یک میلیون بشکه نفت ما برای مدتی بر روی دریا بماند می‌تواند بر تصمیمات برجامی ایران تاثیر بگذارد، اما آن‌ها متوجه خواهند شد بعد از مدتی باید این بشکه‌های نفت را آزاد کنند.   نائب رئیس مجلس با بیان اینکه این مسئله در روابط بعدی ما با انگلیس تاثیرگذار خواهد بود، یادآور شد: ملت ایران در گام اول ۴۰ ساله خود گذشت‌های زیادی را انجام داده و همکاری‌های زیادی کرده است، اما قرار نیست در گام دوم این رویه ادامه یابد. یعنی ملت انقلابی ایران اجازه نخواهد داد که در گام دوم چنین خطاهایی توسط آمریکا، انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی‌ها صورت گیرد.

نماینده مردم کرمانشاه یادآور شد: اینکه چنین رفتار‌هایی بی پاسخ نخواهد ماند به این معنا نیست که یک شبه کاری انجام می دهیم بلکه اگر آن‌ها در جایی به منافع اقتصادی ما صدمه زدنند ما نیز در جای دیگری منافع آن‌ها را مورد هدف قرار می‌دهیم ما در این زمینه با هیچ کس تعارف نداریم و ثابت هم کرده ایم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به نظر نمی‌رسد بالاتر از پهپاد جاسوسی موردی باشد که بخواهیم به آن پاسخ دهیم و نتوانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مصری نفتکش ایرانی انگلیس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد

علیرضا زاکانی در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین در خصوص نحوه همکاری و کمک شهرداری به پلیس در اجرای طرح نور و این پرسش که آیا شهرداری ماموران خود را ضابط قضایی می‌داند، کفت اینکه پلیس چه خدمتی را می‌خواهد و نیاز دارد را آنها اعلام می‌کنند و ما هم طبق وظیفه خودمان به هر کسی که در شهر نیازمند همکاری و کمک باشد خدمات می‌دهیم.

شهردار تهران افزود: نظام ما یک نظام مشارکتی است و با مشارکت مردم و نهادها و دستگاه ها کارها پیش می‌رود و هر کسی نیاز داشته باشد  به ما می‌گوید و ما هم سرویس می‌دهیم.

زاکانی که در حاشیه جلسه هیئت وزیران با اصحاب رسانه گفتگو می‌کرد در پاسخ به سوالی دیگری درباره نقدها و مسائلی که حول موضوع قرارداد شهرداری تهران با یک یک شرکت چینی برای خرید مترو و اتوبوس و ... منعقد شده هم با بیان اینکه برخی‌ها می‌خواهند تنها عده خاصی در کشور سود کرده و عموم مردم ضرر کنند، گفت: این اصلا خوب نیست و با انسانیت سازگاری ندارد.

 انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • مقیمی: مأموریت تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز به دانشگاه تهران واگذار شد
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • علت ممنوعیت سریال مصری حشاشین؛ تحریف تاریخ ایران
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • پهپاد جدید ایران؛ «هیرو» یا «لانست»؟