Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کارلوس کی‌روش در یک گفتگوی خودمانی گفت: امیدوارم روزی دوستانم را دوباره در ایران ببینم، همین‌طور بازیکنانم را که واقعاً دوست‌شان دارم.
به گزارش صدای ایران از خبر ورزشی، کارلوس کی‌روش، فردی انکارناپذیر در تاریخ فوتبال ایران است اما حالا هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر سرمربی کلمبیاست. پایان جام ملت‌های آمریکای جنوبی برای کارلوس خوش نبود ولی حالا او می‌داند مأموریت جدیدش باید چگونه ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند کی‌روش طی ۸ سال حضورش در ایران فراز و نشیب های فراوانی داشت ولی هنوز دلش اینجاست. وقتی در یک گفتگوی خودمانی از کارلوس در این باره می‌پرسیم جواب می‌دهد: «من دلم برای تمام دوستان و بازیکنانم در ایران تنگ شده است. متأسفانه بعضی‌ها با من رفتار خوبی نکردند. جدایی من از تیم ملی ناخواسته بود و با میل باطنی اتفاق نیفتاد. امیدوارم روزی دوستانم را دوباره در ایران ببینم، همین‌طور بازیکنانم را که واقعاً دوست‌شان دارم.» 
کی‌روش که قبل از رفتن ایران را خانه دوم خود نامیده بود، یک جمله جالب درباره دوری‌اش از اینجا می‌گوید: «جسمم در ایران نیست ولی فکرم آنجاست. راستش من ایران را یک کشور واقعی با مردم و طرفداران واقعی فوتبال می‌بینم. روز‌های خوبی در کنار هم داشتیم.» 
و، اما حرف‌های پایانی کارلوس باز هم درباره ایران است. او حرفش را این‌طور تمام می‌کند: «من هرگز نمی‌خواهم مردم و تیم ملی را فراموش کنم. شک نکنید برای همیشه در قلب من باقی می‌مانند.»

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کی روش ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان

   

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان احمد علیرمضانی  اظهار داشت : شهدا مصداق آیات قرآن زنده اند و نزد پروردگار روزی می‌خورند و بسیاری از احادیث پیامبر (ص) هم براین پایه است که شهید شاهد است و شاهد اعمال ما است.
وی افزود: روزی معمولی رزق شهدا نیست بلکه روزی معنوی دارند، کتاب «کهکشان نیستی» احوالات سید علی قاضی را مطرح می‌کند و بسیار شیرین است.

وی همچنین در  صحبتش به موضوع اسراییل اشاره و اظهار کرد: اسراییل خود را به عنوان کشور برتر دنیا می‌دانست، اما با وعده صادق که رخ داد هیمنه پوشالی او از دست رفت.

دیگر خبرها

  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • روزی که شوروی پشت مزدوران را در ایران خالی کرد / پاسخ بختیار به ادعای رضا پهلوی / تصاویر رنگی آلمان‌ها از نبرد استالین گراد / گرامافونی که ایرانی‌ها ۱۲۰۰ سال پیش ساختند / آبادان در بیش از یک قرن پیش
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • روزی به فرزندانم می‌گویم کنار کروس بازی کردم
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم