Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلوک‌ ۲۰ درصدی سهام پالایش نفت شیراز در حالی دیروز توسط سازمان خصوصی‌سازی در فرابورس ایران عرضه شد که خریداران به این بلوک پالایشی نیز اقبالی نشان ندادند. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بلوک 20 درصدی سهام شرکت پالایش نفت شیراز شامل یک میلیون و 27 هزار و 549 سهم این شرکت دیروز(دوشنبه) توسط سازمان خصوصی‌سازی در فرابورس ایران عرضه شد که خریداران به این بلوک دولتی نیز اقبالی نشان ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میزان سهام به قیمت تابلوی فرابورس در روز عرضه (معادل قیمت بسته شدن تابلو در روز قبل از عرضه) به اضافه 20 درصد به شرط آن که از مبلغ 35 هزار و 500 ریال کمتر نباشد و همچنین به قیمت کل پایه 7 هزار و 295 میلیارد و 559 میلیون و 560 هزار ریال و سپرده شرکت در مزایده 729 میلیارد و 555 میلیون و 956 هزار ریال به‌صورت نقد روی میز فروش رفته بود.

گفتنی است بلوک 17.34 درصدی بیمه البرز نیز شامل 639 میلیون و 567 هزار و 777 سهم در حالی روز یکشنبه این هفته توسط سازمان خصوصی‌‌سازی در بورس اوراق بهادار عرضه شد که این سازمان در واگذاری این بلوک بیمه‌ای ناکام ماند.

خصوصی سازی به سختی در حال طی شدن استاشکالات عملکرد سازمان خصوصی سازی، شامل پوری حسینی هم می‌شوددولت حذف موانع فضای کسب و کار را برای رونق در خصوصی سازی جدی بگیرد

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان خصوصی سازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی سازمان خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) خبر داد.

این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر 6097308 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • پوستکوعلو: نمی‌توان به بهانه تیم‌سازی در دستیابی به موفقیت ناکام ماند
  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود