Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سیروس دین‌محمدی بازیکن پیشین استقلال گفت: بهتر بود کمی دل‌مان برای استقلال می‌سوخت، کاری که تیم رقیب بهتر انجام می‌دهد. تاریخ انتشار: 09:52 - 25 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۴۴۷

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره شرایط تیم استقلال اظهار داشت: استقلال بازیکنان جوانی گرفته که بد نیستند، اما نیاز به زمان دارند تا جا بیفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران باید فرصت بدهند، چون حداقل نیاز به ۴ هفته دارند تا هماهنگ شوند.

وی در مورد نگرانی هواداران استقلال از شرایز تیم‌شان و جدایی حداقل ۱۵ بازیکن گفت: یک مقدار شرایط سخت می‌شود، اما امیدوارم مربی جدید تیم را جمع وجور کند. از این استقلال نباید انتظار قهرمانی داشت، چون شرایط است. استقلال همیشه استقلال است و هواداران حق دارند نگران باشند. هواداران برای امروز نیستند و از گذشته تا الان طرفدار تیم‌شان بوده‌اند.

بازیکن پیشین استقلال با انتقاد از شرایط این روز‌های آبی‌پوشان گفت: کاش کمی دل‌مان برای استقلال و هوادارانش می‌سوخت. هواداری که چند سال است رنگ آرامش ندیده است. کاری که تیم رقیب به خوبی انجام می‌دهد.

دین‌محمدی در رابطه با عدم تمدید قرارداد برخی از بازیکنان گفت: مطمئن باشید بازیکنان دیگر مثل قدیم نیستند و همه چیز پول شده است. اگر چه بازیکنان هم مشکلات خودشان را دارند. مدیران برای تمدید قرارداد تماس‌های زیادی گرفته‌اند، اما شاید قیمت بالایی پیشنهاد داده‌اند. برخی از بازیکنان الکی الکی قیمت‌شان بالاست، در صورتی که کیفیت‌شان اندازه پول‌شان نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیروس دین محمدی استقلال تهران لیگ برتر فوتبال میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران او و همینطور احمد شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌ او در استقلال، قدم مهمی برداشت و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کرد. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

جواد نکونام در پایان گفت: ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.

کد خبر 6093510

دیگر خبرها

  • ببینید | سکانس جنجالی سرو مشروبات الکی در سریال خبرساز تلویزیون!
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد