Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@03:06:32 GMT

رویانیان: آقای عرب تشویش اذهان عمومی نکنید

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۰۳۸۹

رویانیان: آقای عرب تشویش اذهان عمومی نکنید

مدیرعامل سابق پرسپولیس با توجه به ادعای ایرج عرب مدعی شد که او تشویش اذهان عمومی می‌کند و به این دلیل از باشگاه شکایت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای عجیب در باشگاه پرسپولیس به مزایده لوگوی این باشگاه به واسطه بدهی 60هزار دلاری به یکی از طلبکاران مربوط می‌شد. بعد از انتشار این خبر باشگاه پرسپولیس مدعی شد که اسناد این بدهی که در دوره محمد رویانیان به جا مانده در باشگاه موجود نیست تا از طریق اتهامی عجیب را متوجه مدیرعامل سابق باشگاه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد رویانیان در این ارتباط به خبرنگار ما می‌گوید: باعث تاسف است که باشگاه نوشته است که این 60 هزار دلار مشخص نبوده برای چه بود. در صورتی که این شخص سند و رسید از آقای نیلسون گرفته و به استناد رسید شکایت را کرده و حکم علیه باشگاه گرفته است. بنابراین این حرفی است که باشگاه به دنبال تشویش اذهان عمومی می کنند و مجبورم که شکایت کنم. چطوری می توانند بگویند که نمی دانیم برای چه صادر شده است.


وی ادامه داد: این حکم از سال 92 این آقا پول داده و من چک شخصی خودم با دلار 3 هزار تومانی به مبلغ 180 میلیون دادم. علیرغم گذشت بیش از 6 سال آقایان توجهی به آن نکردند. مثل آقای مانوئل که ما در این چند سال گفتیم اما توجه نکردند  چرا که می‌خواستند ما را به عنوان مدیرعامل سابق جلوی هواداران قرار دهند. بنده 500هزار دلار پرونده وینگادا را بستم هیچکس را هم زیر سوال نبردند. حالا آقایان چه شیوه مدیریتی را دنبال می کنند. هفت مدیر بعد از آن آمده و اکنون هم تشویش اذهان عمومی می‌کنند. این ماجرا صد در صد مربوط به آقای نیلسون است. من نامه نوشتم که در خصوص مانوئل ژوزه که اسنادی دارم و نباید پول بدهید اما هیچکس از من دعوت نکرد تا توضیح دهم. از من نپرسیدند که این پول کجا خرج شده و بابت این چک دادید و پول دادید.


رویانیان با گلایه از مدیران بعد از خود در پرسپولیس گفت: متاسفانه آن کسی که ادعای شفافیت می کند در دوره خودش صدها میلیون برای اینکه پرونده سازی کنند پرداخت شده و الان البته نمی‌خواهم حرفی بزنم. آقای باشگاهی که اطلاعیه می دهید لطفا خدا را در نظر بگیرید. شما می گویید 60 هزار دلار اعلام می کنید که نمی دانید کجا خرج شده است؟ من چک 180 میلیون آن زمان دادم. اگر به خواسته این شاکی توجه می‌کردند این آقا حتی تخفیف هم می‌داد اما اکنون مجبورش کردند تا شکایت کند. او سال 95 حکم گرفته اما از آن سال که مدیران ادعا کردند بدهی ها را دادند هیچ کاری نکردند. این نتیجه‌اش شد تا این شخص بیاید و حکم نهایی بگیرد. من الان هم آمادگی دارم تا این فرد را بخواهیم و مشکل را برطرف کنیم.


مدیرعامل سابق پرسپولیس با اشاره به اینکه طی جلساتی که مدیران بعدی پرسپولیس با نماینده او داشته‌اند، با استناد به اسنادی که در اختیار گرفتند بخش عمده‌ای از بدهی‌ها کاهش یافته: بیش از دو میلیارد از بدهی‌ها طی تنها یک جلسه با نماینده من و از طریق اسنادی که او در اختیار باشگاه قرار داد، کاهش یافت. اگر آقایان به نامه رسمی ما طی این شش سال توجه می کردند و بررسی می‌کردیم، خیلی از این چیزها حل شده بود. در مورد پرونده ژوزه اگر آقای شکری پرونده را دنبال می‌کرد به اینجا نمی‌رسید. ژوزه درخواست 320 هزار دلار کرده بود، درخواست حقش را کرده بود چرا باید بیش از یک میلیون دلار بشود. ما همیشه از مدیران بعدی حمایت کردیم و آنها را زیر سوال نبردیم. همین الان هم در ماجرای برانکو ما از این مدیران حمایت کردیم ولی این آقایان مثل اینکه قصد ایجاد تشویش اذهان را دارند و نمی‌خواهند درست مدیریت کنند. من اگر حرفی نمی‌زنم به خاطر پرسپولیس است. من خانه و زندگی‌ام رفته اما این‌ها حرف دیگری می‌زنند.


وی درباره مصادره منزلش گفت: چه اقدامی برای آن کردند؟ من کماکان مستاجر هستم. ولی کاش آقایان وجدان و اخلاق‌مداری را در اصول مدیریتی خود قرار دهند. کاش آبروی دیگران را حفظ کنند و مدیرانی که آمدند بر علیه من حرف زدند بعد از رفتن شان مدیران بعدی علیه آنها حرف زدند. من اگر بخواهم شرایط مدیریتی این افراد را به چالش بکشم خیلی حرف‌ها هست. منتهی متاسفانه برخوردها سیاسی و حرف حساب را هم گوش نمی‌دهند. جوانان و هواداران را ذهن شان را مشوش کردند و الان هم می‌گویند که 60هزار دلار کجا رفته؟ با چه دینی حرف می‌زنید؟ وقتی دادگاه حکم داده چرا این حرف را می‌زنید. آن زمان تازه دلار سه هزار تومان بود و من چک شخصی گذاشتم. این آقا هم از ابتدا دنبال همین 180 میلیون بود و نمی خواست شکایت کند و سال 95 در نهایت حکم رفت. اما بعد از آن هیچکس حرف نزد و همه گفتند برو به ما ربطی ندارد.


رویانیان با اشاره به برخورد بد مدیران پرسپولیس گفت: آقای ذاکر برخورد بدی با این شخص کردند و او را با ادبیات بدی خطاب کردند. در حالی که این فرد 6 سال پیش برای برطرف کردن مشکل پرسپولیس این پرداختی را برای مشکل نیلسون داشت. من با توجه به اینکه ایشان (ایرج عرب) تشویش اذهان عمومی کرده مجبورم که شکایت کنم.

محمد رویانیان ایرج عرب پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد رویانیان ایرج عرب پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند

به گزارش قدس آنلاین فوتبال ایران با یک اتفاق تاریخی روبرو شد،اتفاقی که هواداران فوتبال سال ها منتظر آن بودند اما هیچ وقت عملی نشد تا اینکه در سال ۱۴۰۳ سرخابی ها به بخش خصوصی واگذار شدند.

واگذاری سرخابی‌ها باعث خواهد شد تا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین چالش نمایندگان ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برطرف شود و سرخابی‌ها بتوانند پس از سال‌ها به صورت همزمان در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین جشنواره فوتبال باشگاهی قاره کهن شرکت کنند.

بلافاصله پس از واگذاری قطعی استقلال و پرسپولیس به هلدینگ خلیج فارس و کنسرسیوم بانکی، این روایت به گوش رسید که سازمان خصوصی سازی به نمایندگی از وزارت ورزش و وزارت اقتصاد از مالکان جدید سرخابی ها خواسته به این دلیل که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند تا پایان فصل از هرگونه تغییر مدیریت در این دو تیم خودداری کنند.

مالکان جدید پرسپولیس هم رسما اعلام کردند درویش تا پایان فصل مدیرعامل سرخپوشان باقی می‌ماند و چنین اتفاقی برای علی خطیر هم رخ می‌دهد و او هم حداقل تا پایان فصل سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • پرسپولیس به جد‌ی‌ترین طلبکارش رسید!
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!