Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@09:44:33 GMT

افزايش 18 درصدي کرايه تاکسي سرويس مدارس

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۰۸۲۱

افزايش 18 درصدي کرايه تاکسي سرويس مدارس

خبرگزاری آریا- شورای اسلامی شهر قم افزایش 18 درصدی نرخ سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان را در سال 98 - 99 تصویب کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که عصر امروز برگزار شد، اعضا با افزایش 18 درصدی نرخ سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان موافقت کردند.
آقای اسلامی سخنگوی شورای شهر قم در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: این نرخ ویژه خودروهای پژو، سمند و تیبا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:با افزایش کرایه ،تاکسی سرویس هایی که پنج شنبه ها تعطیل باشند  نرخ آنها 98 هزار و پانصد  تومان  و در صورتکه  پنج شنبه دانش آموزان را جابجا کنند 115 هزار  و پانصد تومان تعیین شده است.
آقای اسلامی  از اولیای دانش آموزان خواست تنها از سرویس های زیر نظر تاکسیرانی استفاده کنند چرا که آنها باید حداکثر 4 دانش آموز را جابجا کنند.
وی تصریح کرد سرویس هایی که بیش از این تعداد دانش‌آموز سوار می کنند، زیر نظر تاکسیرانی نیستند.
سخنگوی شورای شهر قم  دیگر مصوبه امروز این شورا را از اخذ بهای خدمات از اتوبوسها و مینی بوسهای دارای سند آزاد ذکر کرد و گفت: بر اساس این مصوبه از اتوبوس‌ها یکصد هزار تومان و مینی بوس ها 50 تومان دریافت می‌شود تا پارکینگی برای این خودروها احداث و از توقف آنها در داخل شهر جلوگیری شود.
اتوبوس و مینی بوس سند آزاد به خود را گفته می‌شود که پس از یک دوره فعالیت از ناوگان سازمان اتوبوسرانی خارج و به صورت آزاد فعالیت می‌کنند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم واگذاری حق انتفاع 616 متر مربع زمین به اداره کل انتقال خون را از دیگر مصوبات امروز شورا به عنوان کرد و گفت: این زمین از طرف شهرداری بصورت رایگان و در بلوار پیامبر اعظم به اداره کل انتقال خون واگذار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افزایش کرایه تاکسی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند

ایسنا/قم مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در صورت دریافت کرایه تاکسی بالاتر از نرخ مصوب سال ۱۴۰۳، با متخلفین برابر مقررات برخورد قاطع صورت می‌پذیرد.

قاسم طالبی با اشاره به ابلاغ نرخ کرایه تاکسی در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت : با توجه به ابلاغ نرخ کرایه سال ۱۴۰۳، کلیه رانندگان ملزم به دریافت کرایه طبق نرخ ابلاغی هستند.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، در صورت دریافت کرایه بالاتر از نرخ مصوب با متخلفین برابر مقررات برخورد قاطع  صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه به‌منظور رفاه حال تاکسیرانان و مسافرین و مشکل در تهیه پول خُرد، رانندگان در اسرع وقت نسبت به تهیه و استفاده از دستگاه کارت‌خوان اقدام کنند، ابراز کرد: در این خصوص طبق هماهنگی به‌عمل‌آمده با بانک رفاه کارگران استان، شرایط بسیار مناسبی به مدت محدود جهت دریافت دستگاه کارت‌خوان (پوز سیار) فراهم‌شده است.

طالبی خاطرنشان کرد: رانندگان با توجه به محدودیت زمانی هرچه سریع‌تر جهت دریافت فرم‌های مربوطه به سازمان تاکسیرانی، طبقه زیرزمین، اتاق ۶ مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمامی تاکسی‌ها موظف به رعایت نرخ کرایه مصوب و الصاق برچسب نرخ در معرض دید مسافرین هستند، تصریح کرد: با اخذ هرگونه کرایه اضافی به‌شدت برخورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه دریافت کرایه اضافی می‌توانند مراتب را به همکاران ما مستقر در سامانه ۱۳۷ شهرداری و یا شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ با ذکر شماره پلاک و یا کد تاکسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند