Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@11:10:40 GMT

زن نظافتچی طلا و پول را هم جارو می‌کرد +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۱۳۷۳

زن نظافتچی طلا و پول را هم جارو می‌کرد +تصاویر

زن نظافتچی که حین نظافت منزل، طلا و وجه نقد به سرقت می‌برد، بازداشت شد.

به گزارش مشرق، از مدت دو ماه پیش شکایتهایی مشابه مبنی بر سرقت از منازل توسط یک نظافتچی زن و حین نظافت منزل، به کلانتری 125 یوسف‌آباد اعلام شد.

با توجه به افزایش شکایات، تیم عملیات کلانتری 125 یوسف‌آباد وارد عمل شد و تعداد 17 آدرس متفاوت از متهم پرونده به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تحقیقات بیشتر مشخص شد تمامی این آدرسها تغییر کرده و سارق حرفه‌ای همچنان به سرقتهایش ادامه می‌دهد. 

با بازبینی فیلم دوربین مداربسته ثبت شده از لحظه یکی از این سرقتها مشخص شد سارق پس از ورود به منزل و با توجه به آشنایی از منزل، به سراغ اتاق‌خواب و گاوصندوق رفته و در آنجا با جست‌وجو به طلا و وجه نقد دسترسی پیدا می‌کرده است.

 در ادامه تجسسهای پلیسی شرکتهای اینترنتی که سارق در آنها اقدام به درج آگهی کرده بود، شناسایی شدند که مشخص شد متهم بعد از انجام چند کار با این شرکتها دیگر به تماس مسئولان آنها پاسخ نداده و بعد از مدتی نیز تلفن‌همراهش را خاموش کرده است. 

همچنان تحقیقات پلیسی برای بازداشت سارق جریان داشت تا اینکه در آخرین سرقت مردی جوان (صاحب شرکت نظافتی) با مراجعه به کلانتری عنوان داشت که متهم را برای نظافت به یک سالن برده و وی پس از سرقت تلفن‌همراه شاکی از محل متواری شده بود.

در آخرین مرحله از تحقیقات، بالاخره آدرس واقعی متهم با پایشهای خاص به دست آمد که مأموران وی را بازداشت کرده و به کلانتری منتقل کردند. 

متهم که با توجه به مدارک موجود چاره‌ای جز اعتراف نداشت، گفت: سه ماه قبل از زندان آزاد شدم، در زندان برای رهایی از حبس از مردم پول قرض کردم و باید تمام آن را پس می‌دادم که تصمیم گرفتم حدوداً سی میلیون تومان سرقت کرده و بدهی‌ام را پس دهم.

سرهنگ علی آقا کارخانه؛ سرکلانتر سوم پلیس پیشگیزی پایتخت با اعلام این خبر گفت: شهروندان فقط از شرکتهای معتبر درخواست نیروهای نظافتی کنند و در صورت امکان در تمام مراحل انجام نظافت یکی از اعضای خانه برای نظارت بر کار نظافتچی در منزل حضور داشته باشند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو پلیس 110 اخبار حوادث سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا موسوی گفت: با وقوع یک فقره سرقت از مغازه‌ای در محدوده تهرانسر تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی دوربین‌های مداربسته، مشخص شد سارق، مردی میانسال است که قبل از طلوع آفتاب اقدام به سرقت از مغازه و فروشگاه‌ها می‌کند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: بنا بر حساسیت موضوع، مأموران با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی، محل‌هایی که احتمال حضور سارق می‌رفت را تحت کنترل قرار دادند تا اینکه بامداد روز گذشته به مردی که سعی داشت کرکره مشبک یک مغازه را باز کند مواجه شده و برای دستگیری به سمت وی اعزام شدند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم که سعی کرد از محل فرار کند اما با سرعت عمل مأموران موفق به این کار نشده و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم، پس از دستگیری به کلانتری منتقل و در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و به همراه پرونده متشکله برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت، در پایان، با اشاره به اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند و به محض رؤیت موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6088581

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان