Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پیشکسوت کشتی کشورمان در واکنش به تایید صلاحیت علیرضا دبیر برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی به خبرنگار مهر گفت: این مساله باید خیلی زودتر اتفاق می‌افتاد تا نشان دهد قهرمانان بزرگ و ملی ایران می‌توانند سکان هدایت و مدیریت در ورزش ایران را در دست گیرند و همچون دوران قهرمانی خود بدرخشند.

وی تصریح کرد: تمام قهرمانان ملی ما قابل احترام هستند و برای ورزش ایران زحمت کشیدند و واقعاً درست نیست برخی از آنان پشت خط انتخابات فدراسیون بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به نظر من امیررضا خادم و عباس جدیدی هم می‌توانستند با ورود به انتخابات کشتی، عیار انتخابات را بالا ببرند چراکه هر دو از چهره‌های شناخته شده و افتخارآفرین ورزش ایران هستند.

پیشکسوت کشتی ایران افزود: ما باید بتوانیم از سرمایه‌های ورزش کشور که همین قهرمانان ملی ما هستند به بهترین شکل بهره ببریم و در حد امکان از نیرو و توان مدیریتی آنان در عرصه‌های مختلف مدیریت استفاده کنیم.

محبی در پایان به برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون هم اشاره کرد و گفت: امیدوارم انتخابات مجمع در عین سلامت و عدالت برگزار شود و با بهترین انتخاب از سوی اعضای مجمع همراه باشد، چراکه سرنوشت کشتی ایران به نحوه و نتیجه انتخابات فردا بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ساعت ۱۰ صبح فردا چهارشنبه ۲۶ تیرماه با حضور ۷ کاندیدا در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که طی آن علیرضا دبیر، حمید بنی‌تمیم، سید اصغر آزوره، جاسم امیری، علی اکبر جیره، محمدرضا صالحی و عبدالمهدی نصیرزاده به عنوان مدعیان ریاست به رقابت انتخاباتی با یکدیگر خواهند پرداخت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فدراسیون کشتی انتخابات فدراسیونها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست جالب از علیرضا دبیر درباره رسول خادم

بازدید 2 محمدرضا طالقانی در گفت وگویی با کامران نجف زاده درخواست جالبی را از علیرضا دبیر درباره فضای کشتی و رسول خادم کرد. حرف‌های طالقانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • درخواست جالب از علیرضا دبیر درباره رسول خادم
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • ماجرای اختلاف علیرضا دبیر با رسول خادم / فیلم
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد