Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:49:49 GMT

۲۷ هزار نفر از مردم بندرعباس بی آب شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۲۲۵۹

۲۷ هزار نفر از مردم بندرعباس بی آب شدند

این اتفاق در اولین ساعت‌های روز سه شنبه و هنگام عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیر همسطح رسالت واقع در بلوار امام حسین (ع) رخ داد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان اظهار داشت: شکستن خط یاد شده موجب قطع آب ساکنان مناطق بخش شمالی بلوار امام حسین (ع) شامل شهرک‌های توحید و نبوت، کوی نیایش، کوی امام رضا (ع)، طلاییه و دیگر مناطق این محدوده قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد منصوری در گفت و گو با ایرنا افزود: کارشناسان و عوامل اجرایی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان بلافاصله در محل حاضر شده و در حال تعمیر خط هستند.

به گفته این مسئول هر چند شرکت آب و فاضلاب شکستگی این خط را تا ظهر سه شنبه تمام می‌کند اما مشترکان این محدوده باید برای آبگیری مجدد و برگشتن جریان آب به شرایط عادی تا عصر سه شنبه صبر کنند.

منصوری یادآور شد: نقشه‌های خطوط و تأسیسات آبی منطقه عملیات عمرانی، قبلاً در اختیار شهرداری بندرعباس و پیمانکار پروژه قرار گرفته و برخی ناهماهنگی‌ها موجب این حادثه شده که پیگیری‌های حقوقی و فنی همزمان با تعمیر خط در حال انجام است.

۲۰۹۴/۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب شهرداری بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت:طرح جهاد آبرسانی  لرستان برای آبرسانی به ۱۲۵ روستای استان با پیشرفت ۷۰ درصد در حال انجام است .
یاسر اکبریان افزود:با اجرای طرح آبرسانی،۱۲۵ روستای لرستان با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قرار خواهند گرفت.
مدیرعامل آبفای لرستان گفت: همچنین ۷۰ روستای لرستان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی روستاها تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.
اکبریان افزود: با پیگیری های انجام شده در وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم که پیش بینی  می شود در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: قرار داد مرحله ی دوم طرح جهاد آبرسانی لرستان به زودی نهایی می‌شود‌.

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
  • پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک در استان کرمان
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد
  • تخریب بیش از ۳۰۰ هکتار مزارع آلوده به فاضلاب خام در شیراز
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در روستای بنگلایان بندرعباس
  • سامانه بارشی جدید در راه کشور
  • دسته‌روی مردم بندرعباس در عزای امام صادق (ع)
  • آیین دمام‌ زنی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در بندرعباس