Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پشت خط زن تیم والیبال جوانان در مورد نتایج تیم ملی در لیگ ملت ها و عدم راهیابی تیم به جمع 4 تیم برتر، بیان کرد: ورزش حرفه ای همین است و گاهی اوقات شکست نیز وجود دارد.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پوریا یلی در خصوص وضعیت آمادگی خود در آستانه رقابت های والیبال جوانان جهان گفت: خداراشکر بعد از یک سفر طولانی که از شیکاگو به استانبول و در ادامه به بحرین داشتم شرایط نسبتا خوبی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بعد از ظهر روز گذشته هم تمریناتم را شرروع کردم و امیدوارم هر چه زودتر با تیم هماهنگ شوم.
وی ادامه داد: سطح رقابت های جوانان جهان با رقابت های نوجوانان خیلی متفاوت است.حتی می توان گفت جوانان جهان با بزرگسالان در یک سطح است. ما قهرمان جوانان آسیا و همین طور قهرمان نوجوانان جهان شده ایم و باید از این قهرمانی ها دفاع کنیم و تلاش می کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم تا دست خالی به ایران برنگردیم.
پشت خط زن تیم والیبال جوانان در مورد نتایج تیم ملی در لیگ ملت ها و عدم راهیابی تیم به جمع 4 تیم برتر، بیان کرد: ورزش حرفه ای همین است و گاهی اوقات شکست نیز وجود دارد. اگر بخواهیم با هر برد دچار غرور شویم و با هر شکست زمین بخوریم و خودمان را سرزنش کنیم نمی توانیم ادامه دهیم. لیگ ملت ها تمام شده و الان تمام تمرکز من جوانان جهان است و امیدوارم با دست پر به ایران برگردیم.
یلی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم خواهش میکنم ما را دعا کنند تا بتوانیم با کسب نتایج خوب باعث افتخار ایران شویم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یلی لیگ ملت ها جوانان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام؛ مالکیت سرخابی‌ها توسط AFC تایید شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • 200 روز جنگ اسرائیل در غزه ؛ جهان شکست خورد
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • تمام؛ مالکیت سرخابی‌ها توسط AFC تایید شد
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی