Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: در بازی دیروز بازیکنان بسیار خوب بودند. مسابقه تدارکاتی روز گذشته برای انتخاب امیدها در آینده و برنامه مدونی که ویلموتس دارد، روز خوبی بود چرا که هر دو تیم با انگیزه بالایی مقابل هم قرار گرفتند و سعی  می کردند عملکردی بالای 100 درصد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نتیجه بازی دیروز اصلا مهم نیست.معتقدم کادر فنی هر دو تیم این فرصت را داشتند که با بازیکنانی جوانتر از گروه اصلی خود  به میدان آمده و مسابقه دهند. فکر می کنم سرمربی تیم ملی بزرگسالان و امید در پایان بازی بسیار راضی بودند چرا که ذخیره های تیمشان نیز نمایش خوبی داشته و این امر به روند رشد هر دو تیم کمک بسزایی می کند.کادر دو تیم از بازیکنان تازه دعوت شده شناخت خوبی به دست آوردند.

رئیس کمیته فنی و توسعه در پایان افزود: بازیهای دوستانه  مهمتر از  ده ها تمرین است و اهمیت ویژه ای دارد  چرا که ساختار تیم را مشخص می کند.ویلموتس و مجیدی اکنون وارد مرحله ای شدند که در بخش ساختار تیمی باید با دقت و تمرکز برنامه ریزی کنند. انتخاب بازیکنان، تمرین، بازی دوستانه و در نهایت انتخاب نهایی ملی پوشان مهمترین موضوعی است که ساختار تیمی را تشکیل می دهند. این بازی دوستانه است که باعث می شود تا انتخاب بازیکنان به درستی صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم

به گزارش خبرگزاری مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم این دور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایطی که وجود داشت هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تأثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

کد خبر 6087793

دیگر خبرها

  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم