Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@12:09:40 GMT

۶ میلیون تن کالای اساسی در بندرامام تخلیه شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۳۲۶۴

۶ میلیون تن کالای اساسی در بندرامام تخلیه شد

تین‌نیوز | 

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۶ میلیون تن انواع کالاهای اساسی در بندرامام تخلیه شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، ایرج مدیری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال افزایش حجم ورود کشتی‌های حامل کالاهای اساسی به بندر امام  و ارتقای توان عملیاتی در این مجتمع بزرگ بندری، طی ۲۱ تیرماه سال جاری ۱۳ فروند کشتی جمعاً به وزن ۵۸ هزار تن حامل انواع کالاهای اساسی تخلیه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پهلوگیری و تخلیه همزمان این تعداد کشتی در مجتمع بندری امام طی تیرماه سال جاری رکورد بی سابقه‌ای در زمینه تخلیه همزمان کشتی‌ها به دست آمد.

مدیری بیان کرد: با بهره‌گیری از توان تجهیزاتی و ظرفیت عملیاتی بندر و برنامه‌ریزی مناسب و با هدف تسهیل و تسریع در تخلیه کالاهای اساسی، تخلیه همزمان این تعداد کشتی با تناژ مناسب صورت پذیرفت.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به اینکه حدود ۶ میلیون تن انواع کالاهای اساسی در بندرامام از ابتدای سال جاری تا کنون تخلیه شده است، از آمادگی کامل عملیاتی این مجتمع بزرگ بندری برای تخلیه کشتی‌های ورودی و نقش آفرینی مؤثر در زنجیره تأمین و حمل کالاهای اساسی کشور خبر داد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بندرامام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری تاس، یک طبقه از فرودگاه «ونوکوو» (Vnukovo) در شهر مسکو پایتخت روسیه به دلیل تهدید وجود بمب تخلیه شد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، پلیس در این ارتباط خبر داد: محوطه ساختمان و اتاق ها در جستجوی مواد منفجره در حال جستجو و بررسی هستند.

یک منبع آگاه هم در این ارتباط افزود: پلیس اعلام کرد که یکی از طبقات ساختمان اداری فرودگاه ونوکوو به دلیل تهدید به بمب گذاری تخلیه شده است. بازرسی در محل در حال انجام است.

پلیس اضافه کرد که زنگ خطر در عملکرد فرودگاه تداخلی نداشته است.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

کد خبر 6090343

دیگر خبرها

  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند