Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- همزمان با هفته تامین اجتماعی، مدیران معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی به همراه مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه ضمن بازدید از خط تولید کارخانه کشت و صنعت رب روژین تاک با مدیران ،کارکنان و کارگران دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،حمیدرضا قاسمی مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در حاشیه این بازدید و در دیدار با مدیران کارخانه ضمن تبریک میلاد با سعادت امام ضا(ع) و هفته تامین اجتماعی اظهار داشت: ماموریت اصلی سازمان تامین اجتماعی ارتباط و حمایت از حوزه کار و تولید است و به خوبی آن را در دستور کار قرار داده است و اداره کل استان کرمانشاه نیز به صورت جدی این تعامل و ارتباط و حمایت از کار و تولید را پیگیری و اجرا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه کشور در وضعیت جنگ اقتصادی است، افزود: سازمان تامین اجتماعی نیز همسو با دولت و در راستای حمایت از رونق تولید ضوابط و بخشنامه ها را به صورت ویژه تدوین و مورد اجرا قرار داده است و همه مدیران و همکاران خود را موظف به حمایت از رونق تولید می دانند.
وی با بیان اینکه روژین تاک در کشور و حتی خارج از کشور به عنوان برند برتر شناخته شده است ،آنرا به عنوان یک مکتب توصیف نمود و از تیم مدیریتی  بسیار قوی شرکت در همه حوزه های کاری ، نیروی انسانی ،ارتباطات و تعامل بسیار خوب و سازنده با مردم منطقه تقدیر و تشکر کرد و افزود: ما آمادگی هر نوع کمک و پشتیبانی در خصوص مشکلات و چالش های احتمالی شرکت ، مرتبط با سازمان تامین اجتماعی هستیم و با تمام توان در راه پیشرفت و اعتلای شرکت ،تولید بیشتر و در نتیجه افزایش تعداد بیمه شدگان و کاهش بیکاری در استان تلاش خواهیم کرد.
سعید حسینی مشاور معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی نیز ضمن ارج نهادن به فعالیت چشم گیر و تاثیر گذار مدیران و عوامل اجرایی شرکت روژین تاک و ایجاد برند ارزشمند روژین تاک در کشور ،حمایت و پشتیبانی از شرکت روژین تاک و شرکت های مشابه را وظیفه و محور کار همکاران سازمان در کلیه سطوح اعلام و آنرا ضرورتی انکار ناپذیر قلمداد کرد.
رضا معینی مدیر کل امور فرهنگیئو اجتماعی کارفرمایان و سازمان های تامین اجتماعی، نیزاظهار داشت: در وضعیت کنونی بهترین گزینه برای کشور کار و تلاش و رونق تولید ،و تولید یعنی اینکه ریشه بیشتر آسیب های اجتماعی در جامعه  از بین می رود .
وی در ادامه خاطر نشان کرد: علیرغم وجود تحریم های ظالمانه علیه کشور از طرف دشمنان و اعمال محدودیت ها در امر صادرات ،صادرات به اکثر کشور های همسایه توسط شرکت روژین تاک و سایر شرکت های مشابه همواره در دستور کار است.
بیوس رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی نیز فعالیت و تلاش مجتمع کشت و صنعت روژین را ستود و برای آنان آرزوی موفقیت و توسعه بیشتر کرد.
فلاح مدیر بازرگانی و پشتیبانی شرکت روژین تاک ضمن بیان عملکرد شرکت در سال 97  اظهار داشت : مجتمع کشت و صنعت روژین تاک در سال 1380 با سرمایه گذاری بخش خصوصی تأسیس گردید و به سرعت مراحل طراحی، خرید، نصب و راه اندازی را پشت سر گذاشت و در سال 1382 به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور با همکاری هیئت کوهنوردی استان در سی سخت برگزار شد. رسول چراغ سحر افزود: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد ازتاریخ ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد چراغ سحر هدف از برگزاری این المپیاد را، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان دانست و اضافه کرد: این المپیادبا صعود کوهنوردان به قله قلم واقع در شهرستان دنا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد