Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز شهابی‌زاد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، دستاوردهای سفر یک روزه به پایتخت و دیدار با مسئولان کشوری را تشریح کرد و افزود: در این سفر، تعدادی از منتخبان شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و در جریان روند تصمیم‌گیری‌ها، تصویب قوانین و… قرار گرفتند.

وی با تقدیر از هماهنگی نماینده مردم اردکان، افزود: در ادامه، نشستی تخصصی با حضور محمدجواد کولیوند رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی و پروانه مافی مسئول درآمدهای پایدار شهرداری‌ها برگزار و به سؤالات اعضای شوراها پیرامون مسائل و مشکلات شهرداری‌ها و شوراها پاسخ داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردکان همچنین خبر از برگزاری نشستی اختصاصی با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور پیرو هماهنگی قبلی محمدرضا تابش نماینده اردکان داد و گفت: در این جلسه که شهرداران اردکان حضور داشتند بر تلاش مؤثر برای تقویت تحرک شهرداری‌ها و ایجاد منابع مالی و درآمدهای پایدار تأکید شد.

شهابی‌زاد فضای تعامل شکل‌گرفته را بسیار امیدبخش توصیف و تصریح کرد: علی‌رغم مشکلات مالی کشور به‌سبب لزوم جبران خسارات سیل‌های اخیر، قول مساعد برای دریافت تسهیلات و تجهیزات مورد نیاز شهرداری‌های شهرستان اردکان اخذ شد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز از برگزاری نشستی با جمعی از اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران شهر و روستا حوزه انتخابیه خود در مجلس و بررسی مشکلات و موانع سد راه آنها خبر داد.
محمدرضا تابش از برگزاری نشست با جمعی از اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران شهر و روستا حوزه انتخابیه خود خبر داد و گفت: برای تجلیل و آشنایی با قانون گذاری و بررسی مسائل و مشکلات و موانع سد راه دیروز تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران شهر و روستا را برای حضور در صحن علنی و مجلس دعوت کردم.

وی افزود: نشست مشترکی را با حضور اعضای شوراها با معاون اجرایی وزیر کشور، کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و پروانه مافی رئیس کمیسیون مشترک درآمد پایدار شهری برگزار کردیم.

تابش ادامه داد: در این نشست به طرح مشکلات و موانع سد راه شوراها پرداختم و توضیحاتی را ارائه کردم که به راهکارهایی رسیدیم که طبق رویه ها با مقررات بتوان این مشکلات را حل کرد البته خلاء های قانونی نیز باید رفع که تلاش خواهیم کرد در قوانین بودجه و دائمی مشکلات حل شوند تا شوراها بتوانند نقش محوری و مدیریتی خود را مردم سالارانه و شایسته تر و بر اساس آن چیزی که مد نظر جمهوری اسلامی است ایفا و حلقه وصل بین مردم و حاکمیت باشند.

رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس دهم، افزود: نشستی را نیز با جمالی نژاد، وزیر عمرانی وزیر کشور با حضور فرمانداران و شهرداران سه شهر حوزه انتخابیه یعنی اردکان، احمدآباد و عقدا نیز برگزار کردیم که مسائل و مشکلات شهری، امکانات، تجهیزات و بودجه مورد نیاز و تنگناهایی که برای تملک اراضی و جابجایی‌ها در این حوزه وجود داشت توسط آنها مطرح شد و معاون وزیر دستور و قول رفع برخی از این مشکلات را دادند.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/‏‬ ۶۱۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردکان شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  طالبی در بازدید از ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف با اشاره به پیش بینی ۲۸۷ شعب اخذ رای در این حوزه انتخابیه گفت: دو شعبه سیار نیز در این حوزه افزوده شده است.

وی همچنین به اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و رویداد انتخابات را یک امر سرنوشت ساز برشمرد.

طالبی از صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز در خصوص مناظره ها، پخش مستند و گفت و گوی نامز‌ها در دور اول و دوم انتخابات قدردانی کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان با حضور در فرمانداری بیرجند از کمیته‌های سیاسی، فناوری اطلاعات، تبلیغات، حمل و نقل، اطلاع رسانی و حراست بازدید کرد.

 سلیمی دبیر ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر و در مرحله دوم انتخابات هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و تمام برنامه‌ریزی‌ها همچون مرحله اول انجام شده است.

 

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران