Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی فارس، یعقوب نظریان با اعلام این خبر افزود: باهوشیاری و اقدامات به موقع و سریع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی قیرو کارزین متخلفانی که اقدام به تخریب و تصرف در منطقه "دشت لار" شهرستان قیروکارزین کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: با دستورکتبی دادستان شهرستان و نیز تلاش و پیگیری نیروهای یگان حفاظت شهرستان قیر و کارزین حدود ۳ هکتار از اراضی ملی که توسط سودجویان فنس کشی و غصب شده بود رفع تصرف و به انفال بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظریان افزود: در پی دریافت گزارشهای مردمی مبنی بر تخریب و تصرف اراضی ملی در منطقه دشت لار شهرستان وسط افراد خاطی عملیات رفع تصرف با توجه به اهمیت موضوع در کمترین زمان ممکن انجام شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیرو کارزین ضمن اشاره به تلاشهای طاقت فرسای نیروهای منابع طبیعی با توجه به شرایط بسیار گرم هوا در این عملیات اظهار داشت: با هماهنگی بسیار مناسب با مقامات قضایی شهرستان حکم قلع و قمع دراراضی مذکور صادر و با همکاری نیروی انتظامی توسط نیروهای منابع طبیعی به اجرا در آمد.

وی اظهار داشت: متخلفین بازداشت شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیرو کارزین ضمن هشدار به متصرفان عرصه های منابع طبیعی از مردم خواست در صورت مواجه با هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی، یگان امداد جنگل و مرتع را با شماره تلفن شبانه روزی ۱۵۰۴ مطلع نمایند.

وسعت اراضی ملی شهرستان قیرو و کارزین ۴۰۰ هزار هکتار می باشد و منطقه "دشت لار "نیز در ۸۰ کیلومتری این شهرستان قرار گرفته است.

کد خبر 4668118

منبع: مهر

کلیدواژه: اراضی ملی منابع طبیعی فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، عبدالجبار اودک گفت: در فروردین ماه سالجاری این زمین‌ها در همان مرحله نخست پیش از انجام هرگونه اقدام فیزیکی توسط متصرفان شناسایی و به بیت المال بازگردانده شد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی میرجاوه از مردم خواست: در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی دولتی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۶۵۶ و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت از اراضی دولتی استان اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری