Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@14:28:54 GMT

۲۰ گوشی برتر نیمه اول ۲۰۱۹ +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۴۷۴۷

۲۰ گوشی برتر نیمه اول ۲۰۱۹ +تصاویر

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اکنون که نیمی از سال ۲۰۱۹ گذشته بهتر است به عقب نگاهی بیندازیم و گوشی‌هایی که امسال معرفی شدند را بررسی کنیم. باید ببینیم کدام یک از آن‌ها چشم‌های بیشتری را به سوی خود جلب کرده‌اند و طرفداران بیشتری دارند. در ادامه یک فهرست برای شما آماده کرده‌ایم که محبوب‌ترین‌های نیمه اول سال را به شما معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برترین گوشی‌های نیمه اول سال ۲۰۱۹

اگر به ۲۰ تلفن هوشمند موجود در فهرست زیر نگاه کنیم، متوجه یک آمار جالب می‌شویم. نوکیا در این فهرست بار دیگر به وسیله گوشی جدید خود Nokia 9 PureView به دنیای فناوری معرفی شده است. اوپو در این فهرست تنها گوشی F11 Pro را دارد، اما هوآوی یک خانواده کامل از P30 را در آن به نمایش گذاشته است. در این فهرست ۵ گوشی هوشمند نیز از شیائومی دیده می‌شود. سامسونگ، اما تعداد بی‌سابقه ۱۰ عدد از ۲۰ گوشی برتر سال جدید میلادی را از آن خود کرده است.

نکته جالب این جاست که هیچ اثری از گوشی‌های اپل در این فهرست دیده نمی‌شود. اما سامسونگ توانسته محبوبیت خود را افزایش دهد. این نشان می‌دهد که خط تولید میان‌رده‌های سامسونگ بسیار محبوب و معروف شده‌اند و افراد زیاد در سراسر دنیا حاضر به خریدن آن‌ها هستند. گوشی‌های مانند گلکسی A50، گلکسی +S10 و گلکسی M20 در پنج گزینه اول این فهرست هستند.

اما در صدر این فهرست یک گوشی از شرکت چینی شیائومی قرار دارد. شیائومی ردمی نوت ۷ - Redmi Note 7، که در ژانویه گذشته رونمایی شد، محبوب‌ترین گوشی در شش ماه اول سال ۲۰۱۹ است. این گوشی به وسیله یکی از محصولات سامسونگ که گلکسی A50 نام دارد همراهی می‌شود. این گوشی سامسونگ دو ماه بعد از معرفی ردمی نوت ۷، در ماه مارس رونمایی شد. یک یا دو ماه بعد نیز احتمالا گوشی گلکسی A50 صدر نشین شود، زیرا سامسونگ روی این گوشی سرمایه‌گذاری کرده و آینده آن را روشن می‌بیند. در ادامه فهرست تصویر این گوشی‌های پرطرفدار را مشاهده می‌کنید:

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند

نیمه اول نخستین دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال برنده نداشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از ساعت 19 امروز (یکشنبه) در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه سپهبد قاسم سلیمانی سیرجان مقابل شمس آذر قزوین صف‌آرایی کرده است که نیمه اول این مسابقه به تساوی صفر - صفر انجامید.

عقیلی: گل‌گهر پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را دارد

ایمان کهیش داور این بازی، در نیمه نخست به بازیکنی از دو تیم کارت زرد یا قرمز نشان نداد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقایسه گوشی‌های شیائومی 14 و S24 سامسونگ + قیمت و مشخصات
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت ارزان‌ترین گوشی هوشمند
  • هوش مصنوعی عمر باتری سامسونگ گلکسی S25 را افزایش می‌دهد
  • آیفون ۱۵پرومکس، پرفروش‌ترین گوشی جهان شد
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ گل گهر در نیمه اول با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید! / فیلم
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند