Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان گفت: با توجه به پیش رو بودن سال تحصیلی جدید و نیاز دانش آموزان مناطق سیل زده به ابزار آموزشی، «طرح مهربانی در مهر» برای جمع آوری لوازم التحریر و کتاب‌های کمک آموزشی از ۲۰ تیر ماه آغاز و تا ۳۰ مرداد ماه ادامه دارد. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، عاطفه زارعی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از وقوع سیل در استان‌های شمالی و غربی کشور، نهاد کتابخانه‌های عمومی در مدت کوتاهی، با فراخوان جمع‌آوری کمک‌های مردمی و اعزام کاروان‌هایی برای ارائه خدمات فرهنگ و امدادی در این مناطق، اقدام به اجرای پویش «بهار مهربانی» کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشریح آخرین جزئیات اقدامات سپاه امام رضا(ع) در مناطق سیل زده گلستانکاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان زنجان به مناطق سیل زده لرستان اعزام شدبرنامه‌های دهه کرامت به طور ویژه در مناطق سیل زده لرستان برگزار می‌شود

وی افزود: پویش بهار مهربانی با هدف کاهش آلام مردم به ویژه کودکان، کاهش آسیب‌های اجتماعی، پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان در مناطق سیل‌زده اجرا شد که به خوبی مردم استان همدان از آن پشتیبانی کردند و کاروان اعزامی از استان همدان با استقبال مردم آسیب دیده مواجه شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه بیشتر مک‌ها و حمایت‌های انجام شده از مردم آسیب دیده در حوزه نیازهای اولیه زندگی بوده است تصریح کرد: بنابراین امروز یکی از مسائل مهم تأمین لوازم التحریر و وسائل آموزشی و کمک آموزشی برای دانش آموزانی است که آمادگی لازم را برای آغاز سال تحصیلی ندارند.

زارعی بیان کرد: به همین منظور طرح «مهربانی در مهر» با هدف تهیه نوشت افزار اسلامی- ایرانی و کتاب‌های کمک درسی برای کودکان و دانش آموزان در استان‌های سیل زده، از 20 تیر تا 30 مرداد ماه در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان اجرا می‌شود.

وی ابراز کرد: همه مردم نوع دوست همدان می‌توانند هدایای خود را به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان تحویل دهند تا به دست دانش آموزان مناطق سیل زده کشور برسد.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان تاثیر بسیاری در توسعه و پیشرفت کشور دارند گفت: آنان آینده سازان این کشور هستند و باید با آموزش درست و هنرمندانه آنان را برای کشور آماده کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید به توانایی های کشور اعتماد داشته باشند، افزود: اگر قرار است اتفاقی در کشور روی دهد تنها از طرق آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سپاه همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • محتواهای کمک‌ آموزشی برای امتحانات نهایی موضوعیتی ندارد
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان