Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از فوت شدگان این حادثه مردی ۴۰ ساله است که در صحنه تصادف جان خود را از دست داد و یک مرد ۵۴ ساله نیز به دلیل ضربه مغزی به محض انتقال به بیمارستان جان باخت.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این باره گفت: هفت سرنشین دیگر پژو نیز مجروح شدند که همگی در بیمارستان شهدای بندرلنگه بستری و تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر فاطمه نوروزیان زمان این حادثه را ساعت سه و ۲۴ دقیقه بامداد سه شنبه اعلام و اضافه کرد: ۲ پسربچه ۶ و هفت ساله در بین مجروحان هستند.

فرمانده قرارگاه پلیس راه استان نیز دلیل این حادثه را سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو اعلام کرد.

سرهنگ علی اسفندانی تصریح کرد: افرادی با سوءاستفاده از موضوع غیرمجاز بودن تردد اتباع بیگانه، این افراد را با روش های غیرایمن و بیش از ظرفیت مجاز خودرو جا به جا می کنند.

وی متذکر شد: تردد خودروهای حامل اتباع بیگانه در جاده های هرمزگان، علاوه بر خطر جانی برای این افراد، امنیت عبور و مرور سایر رانندگان جاده ای را نیز با مخاطره مواجه می کند.

‏۶۰۴۸/‏۲۰۹۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واژگونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف شعبانی با بیان اینکه به کارگیری اتباع خارجی در همدان ممنوع است، افزود: سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی با ۹۰ میلیارد ریال جریمه کشف و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه همدان استان ممنوعه در بکارگیری کارگران اتباع خارجی است، گفت: در حال حاضر حدوداً ۷۰ شاغل اتباع خارجی به منظور انتقال تکنولوژی و دانش در استان به طور قانونی مشغول هستند.

کد خبر 6087195

دیگر خبرها

  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز