Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@14:43:14 GMT

ولایت فقیه یک هدیه الهی و عامل عزت ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۵۶۴۲

ولایت فقیه یک هدیه الهی و عامل عزت ملت ایران است

عابدی نژاد گفت: ولایت فقیه یک هدیه الهی و عامل عزت ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «امین رضا عابدی نژاد» در نشست خبری که امروز(سه شنبه 25 تیرماه) در ساختمان خبرگان برگزار شد، گفت: یکی از وظایف ذاتی مرکز تحقیقات علمی مجلس خبرگان، تولید و تبیین و ترویج اندیشه های ولایت فقیه و حکومت اسلامی و تبیین راهبردهای اساسی ولایت فقیه در موضوع حکومت اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قائم مقام مرکز تحقیقات علمی مجلس خبرگان افزود: هر چه از تاریخ انقلاب می گذرد و تجربه های انباشته ای از حیات جدید ملت ایران بدست می آید به ارزش اندیشه ولایت فقیه و جایگاه راهبردی و نجات بخش و گره گشای این هدیه الهی بیشتر پی می بریم.


وی با اشاره به نقش ولایت فقیه در موفقیت های جمهوری اسلامی تصریح کرد: هر جا که نقطه قوت و پیشرفت و مایه عزت ملت ایران در آن دیده می شود انگشت اشاره احکام نورانی اسلامی و ولایت عظای الهی و ولایت فقیه در آنجا نمایان است و هر جا کاستی هایی در مسیر حرکت عمومی ملت ایران مشاهده می کنیم به بی توجهی و عدم تبیین به این اصل فخرآفرین بازمی گردد.


عابدی نژاد تولید اندیشه های ولایت فقیه و حکومت اسلامی را از مهمترین وظایف مرکز تحقیقات علمی برشمرد و اظهار داشت: سعی بر این است که این موضوعات به دقت شناسایی شوند و از مسیر فکر و اندیشه جامعه نخبگانی و فضای عمومی فکری و فرهنگی ایران گره کشایی کند.


وی از تدوین سند راهبردی با عنوان چشم انداز 5 ساله مرکز تحقیقات علمی خبر داد و تأکید کرد که یکی از مهمترین بندهای این سند راهبردی، بکارگیری فن آوری های نوین در جهت اندیشه های ولایت فقیه و سیاست های راهبردی ولایت فقیه است.


قائم مقام مرکز تحقیقات علمی مجلس خبرگان ادامه داد: امروزه در فضای رسانه ای جهان دست برتر با مجموعه ای است که بتواند بهتر از این فضا استفاده کند. بر این اساس برنامه های متعددی برای استفاده از ظرفیت رسانه های نوین در دست تهیه است و در اولین گام، سایت مرکز تحقیقات را افتتاح کرده  تا ارتباط سریعی با مخاطبان داشته باشیم و جلوه های جذابی برای فضای مجازی و رسانه ای ارائه دهیم.


وی با اشاره به اینکه تفاهمنامه با صداوسیما در مراحل پایانی قرار داد، گفت: برنامه های جامعی در مرکز تحقیقات تدوین شده است که تفاهمنامه با حوزه علمیه در بخش آموزش و اعزام استادان به مناطق مختلف جهت ترویج و آموزش ولایت فقیه از جمله این برنامه هاست.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع شیراز جشن های دهه کرامت اردبیل بیانیه گام دوم انقلاب روزنامه چهارمحال و بختیاری معاون رئیس جمهور مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی
  • مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان