Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، با توجه به اینکه در اطلاع‌رسانى قبلى که راجع به جایزه زاون صورت گرفته بود و در آنجا به گونه‌اى مطرح شده بود که این جایزه یک هفته قبل از جشنواره در شب زاون اهدا خواهد شد، دبیر این جایزه با ارائه توضیحات بیشتر تاکید کرد که جایزه زاون در مراسم اختتامیه به فیلم برگزیده این بخش تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوش گلشیری، دبیر جایزه زاون این دوره از جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد اطلاع‌رسانی با اشاره به برگزاری شب زاون یک هفته پیش از جشنواره گفت: امسال دومین دوره شب زاون، حدود یک هفته قبل از جشنواره و در فضای باز موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار خواهد شد. در این مراسم راجع به زاون قوکاسیان، پژوهشگر، نویسنده سینما و منتقد صحبت می‌کنیم.

وی پخش کلیپی از زاون قوکاسیان را از دیگر برنامه‌های این شب عنوان کرد و ادامه داد: قرار بر این است که سی‌ و دو طراح و نقاش، چهره زاون را طراحی کنند و تمام هدفمان این است که شبی به یاد ماندنی را رقم بزنیم.

دبیر جایزه زاون با تاکید بر جدا نشدن جایزه زاون از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بیان کرد: جایزه زاون طبق روال سال گذشته در شب اختتامیه و در همان مراسم به برگزیده این بخش اهدا خواهد شد. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان فرهنگ و هنر کودکان و نوجوانان موزه هنرهای معاصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب