Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسینی گفت: امسال طرح افق در ۴۵ امامزاده و بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود و تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای شرکت در کلاس‌های قرآنی، فرهنگی و آموزشی این طرح نام نویسی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «سیدشهاب الدین حسینی» امروز(۲۵ تیر) در جلسه توجیهی مبلغان اعزامی طرح نشاط معنوی اظهار داشت: این طرح جدید با رویکرد تقویت بخش فرهنگی، اجتماعی و قرآنی به فعالیت‌های امامزاده‌ها افزوده شده است تا با شناسایی آسیب‌های اجتماعی خانواده‌ها مانند طلاق، اعتیاد، فقر و نیازمندی‌ها برای رفع آنها برنامه ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این طرح همچنین ظرفیت مشارکت‌های مردمی شناسایی شده و برای استفاده از آنها برنامه ریزی انجام می‌شود، افزود: مشارکت مردم و خیران در طرح‌های اوقاف و امور خیریه علاوه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی موجب بهره مندی اقشار مختلف از قابلیت‌های امامزاده‌ها و بقاع متبرکه می‌شود.

وی یادآور شد: مساجد و امامزاده‌ها ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی بالایی داشته و مکان مناسبی برای تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی - اسلامی در بین جوانان و خانواده‌ها هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی طرح نشاط معنوی را از طرح‌های مهم این سازمان اعلام کرد و اظهار داشت: این طرح هر سال به منظور تقویت معنویت در کنار آموزش برای کودکان، نوجوانان و جوانان در فصل تابستان در امامزاده‌ها و برخی مساجد اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: امسال این طرح در ۴۵ امامزاده و بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود و تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در مقاطع سنی مختلف برای شرکت در کلاس‌های قرآنی، فرهنگی و آموزشی نام نویسی کرده‌اند.

وی اشاره کرد: این کلاس‌ها در زمینه حفظ قرآن، خیمه‌های معرفت، مشاوره، پاسخگویی به مسائل شرعی و دوره‌های حرفه آموزی رشته‌های خیاطی و گلدوزی و دوره‌های آموزش سبک زندگی اسلامی برای خانواده‌ها و جوانان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه نام نویسی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به امامزاده‌ها، مساجد و بقاع متبرک محل اقامت خود برای شرکت در این کلاس‌ها نام نویسی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۲۵ مبلغ بومی و اعزامی از قم در این طرح شرکت دارند و ۵ امامزاده هم آماده اجرای اردوهای زیارتی و تفریحی برای شرکت کنندگان در این کلاس‌ها است.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اردبیل شیراز جشن های دهه کرامت امام رضا ع بیانیه گام دوم انقلاب معاون رئیس جمهور چهارمحال و بختیاری بیرجند تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق اعلام سخنگوی صنعت برق برای کسانی به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمزارز استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی تا بیش از ١٠٠ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است.
 محمد مرادی افزود: ماینر‌هایی که از این طریق کشف و ضبط شود، تحویل مقامات قضایی شده و براساس قوانین جدید امحا خواهد شد.
شناسایی دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز در یاسوج
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز از ابتدای سالجاری در شهر یاسوج خبر داد و گفت: در اقدامی عملیاتی توسط کارکنان این شرکت و با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی ۵ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در بلوار قرنی شهر یاسوج کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: این مرکز که در واحد مسکونی و برای نوبت دوم اقدام به استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج غیر مجاز رمز ارز کرده است طی بازدید‌های دوره‌ای اکیپ‌های جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز شرکت توزیع برق استان شناسایی و ضمن تحویل به مراجع قضایی، بر اساس قوانین جدید با جریمه سنگین مواجه می‌شود.
مرادی ادامه داد: دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق، باعث فشار مضاعف به شبکه، ایجاد نوسان و در نهایت، خسارت به لوازم برقی مشترکان می‌شود.
وی با بیان اینکه گزارش‌های مردمی معرفی این مراکز علاوه بر محرمانه ماندن، مشمول پرداخت پاداش به گزارش کننده می‌شود گفت: عموم هم استانی‌ها می‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز را در سامانه "سمات" شرکت توانیر، ثبت در برنامه کاربردی «برق من»، تماس با دفتر حراست شرکت توزیع برق استان به شماره ۳۱۱۸۸۱۱۰ و یا سامانه هوشمند مرکز اتفاقات برق «۱۲۱» ثبت کنند.
از ابتدای طرح شناسایی و جمع آوری مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز بیش از ۸۰ مکان در تعرفه‌های مختلف خانگی، کشاورزی و صنعتی سطح استان شناسایی و بالغ بر ۹۵۰ دستگاه ماینر غیرمجاز از این مراکز ضبط و تحویل مراجع قضایی شده است.

دیگر خبرها

  • ساخت زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی و عملیات مختلف
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • برگزاری رایگان کلاس‌های آمادگی برای زایمان در یزد
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)