Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:39:24 GMT

مدیرکل ارشاد استان کرمانشاه معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۶۴۲۷

مدیرکل ارشاد استان کرمانشاه معارفه شد

بهرام فاضلی‌زاد به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه معارفه و از خدمات حجت‌الاسلام رحیم جعفری تقدیر شد. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مراسم تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگ و هنر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: این منطقه یکی از غنی‌ترین منابع فرهنگی جهان را دارد که در آن صدها و هزاران فرهنگ پا گرفته است و کرمانشاه یکی از عزیزترین پاره های پیکره ایران اسلامی است.

وی تنوع فرهنگی را یکی از نمادهای استان کرمانشاه دانست و افزود: مشاهیر بسیاری از افتخارات مردم استان کرمانشاه که در طول تاریخ برای مردم افتخارآفرینی کرده‌اند و باید آنها را به نسل جدید معرفی کرد زیرا مردم حق دارند سرمایه‌های خود را بیشتر بشناسند.

وی با بیان اینکه 70درصد اعتبارات این وزارتخانه خارج از تهران هزینه می‌شود بیان کرد: تمرکز فعالیت‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گذشته در تهران بود اما امروز این نگاه تغییر کرده است به‌طوری که در شهرستان‌ها برنامه‌ها و فعالیت‌های خوبی در حال انجام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران معارفه شدمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد استعفا داد+سندمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام منصوب شد

بهرام فاضلی‌زاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد  اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به شعار سال گفت: تولید برای فرهنگ و هنر مفید است که فعالیت در عرصه فرهنگ و هنر مشکلات سایر عرصه‌ها همچون امنیت را برطرف می‌کند.

وی با بیان اینکه باید از تعطیلی دانشگاه فرهنگ و هنر کرمانشاه جلوگیری کرد افزود: دانشگاه هنر کرمانشاه باید مثل دانشکده‌های سایر شهرهای بزرگ فعال باشد و همچون گذشته فارغ‌التحصیلان بسیاری را به جامعه معرفی کند.

افشین کریمی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در این مراسم گفت: استان کرمانشاه در فرهنگ تنوع بسیاری دارد که این تنوع فرهنگی در کنار یکدیگر هویت دارد و نمی‌توان آنها را از هم جدا کرد.

وی با اشاره به انتظارات از مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: فرهنگ و هنر غنی و قدمت‌دار کرمانشاه ظرفیت اصلی فعالیت در این عرصه است که باید فعالیت مدیرکل جدید سبب رضایت هنرمندان شود.

انتهای پیام / ز

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد با حضور حجت الاسلام هادی صاحبقرانی و جمع کثیری از علما و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

حجت الاسلام رحمانی طلبه‌ای جهادی است

هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این مراسم ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات ۲ ساله حجت الاسلام فلاح اظهار کرد: در تبلیغات اسلامی زیست برادرانه داریم و هم افزایی و تعاملات در محیطی دوستانه برقرار است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: امیدوارم حجت السلام فلاح با حضور در تبلیغات حرم مطهر امام رضا (ع) نقش آفرینی موفق داشته باشد.

وی ضمن اشاره به سوابق اجرایی حجت الاسلام رحمانی گفت: روحانیون فرماندهان کف میدان هستند و امروز برای قدردانی از زحمات آقای فلاح و حمایت‌های رحمانی حضور داریم.

صاحبقرانی بیان کرد: حجت الاسلام رحمانی طلبه‌ای جهادی است که امیدواریم با توجه به سوابق گسترده و تیم اجرایی خویشان با جمعیت ۳ و نیم میلیونی در مشهد با ساختاری منظم منشأ خیر برای تبلیغات اسلامی باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه تبلیغات اسلامی متعلق به مردم است، افزود: اینکه جلسه بدون مسؤولان اجرایی و کاملاً مردمی برگزار شد و این نشانه مردمی بودن این نهاد است‌.

وی با اشاره به اینکه هدف ما پیاده سازی جهاد تبیین است، بیان کرد: این نهاد در راستای جهت دادن حرکت‌های مردمی و روشن کردن مسیر و ضرورت مقابله و ترویج اندیشه‌های انقلاب اسلامی با تولید فکری و اندیشه‌های نوین گام بر می‌دارد.

صاحبقرانی گفت: در سال‌های اخیر رشد تبلیغات اسلامی در زمینه اعزام مبلغ رشد فزاینده داشته است و قبل از دوران فعالیت بنده، در دهه اول محرم تبلیغات اسلامی به روستای بالای صد خانوار روحانی اعزام می‌کرد اما سال گذشته به روستاهای ۲۰ خانوار نیرو اعزام و حتی به ۶ روستاهای ده و ۵ خانوار نیز مبلغ اعزام می‌کردیم و باید اذعان کرد ما به تمام روستاهای استان روحانی اعزام کردیم.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات و تلاش‌های حجت السلام فلاح قدردانی و حجت الاسلام رحمانی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معرفی شد.

کد خبر 6098345

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است