Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر مبانی قرآنی شکست‌ناپذیر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، آیت‌الله سید علی اکبر قریشی صبح امروز در آئین اختتامیه مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم که در سالن شهید رخشاء شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت‌های قرآنی انقلاب را شکست‌ناپذیر کرده، برگزاری مسابقات قرآن موجب بیمه شدن انقلاب گردیده و این نظام را شکست‌ناپذیر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشوری که این میزان حافظ قرآن وجود داشته و سالانه میلیون‌ها بار قرآن ختم می‌شود، دشمنان نمی‌توانند به آن صدمه‌ای بزنند.

وی، افزود: فعالان قرآنی در روز قیامت در صف پیامبران خواهند بود و فعالیت در زمینه قرآن فضیلت بسیار زیادی دارد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: مدیران ما هرچه درباره قرآن و آموزش آن و در رابطه با ترویج قرآن هزینه کنند، بازهم کم است چراکه قرآن عامل آبادی مملکت بوده و بر همین اساس باید به داروی درد جامعه که همان قرآن است، متوسل شویم.

وی، تاکید کرد: اگر قرآن و آیات نورانی آن در دل تمامی مردم و به‌خصوص جوانان جایگاه خود را به درستی پیدا کند، قطعا بسیاری از مشکلات کنونی جامعه حل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲۰ هزار نفر در این استان حافظ قرآن و از پنج جزء تا کل قرآن کریم را حفظ هستند.

  حجت الاسلام مهدی رمضانی افزود: نوزدهمین آزمون سالانه اعطای مدرک تخصصی حفظ ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، ۱۴ اردیبهشت ماه امسال در ۶ شهر استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.   وی با بیان اینکه هزار و ۶۱۸ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند، ادامه داد: حدود هزار و ۳۰۰ نفر از این افراد بانوان هستند.   رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: این آزمون در شهرهای مشهد، خواف، نیشابور، تربت جام، کاشمر و سبزوار برگزار خواهد شد.      

 

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • ویدیو/ میرزازاده: هیچ سوپراستاری‌ شکست ناپذیر نیست حتی لوپز
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست