Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

جمال عرف، معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به دستاورد همایش سه روزه فرماندهان سراسر کشور، اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از دستگاه‌های سیاسی از جمله وزارت کشور یک پروژه ملی تحت عنوان انتخابات را در دستور کار خود دارد، به همین دلیل باید یک وحدت رویه در موضوع انتخابات ایجاد شده و در همه عناصر فعال عرصه انتخابات به ویژه فرمانداران و بخشداران گفتگو و تعامل مناسبی را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ابهامات و نواقص دوره‌های گذشته انتخابات باید برطرف شود، تصریح کرد: فرمانداران در آینده، جلسات منطقه‌ای خواهند داشت و مقرر شده استانی به عنوان یک استان محور قرار بگیرد و استان‌های اطراف به استان محور دعوت شده و به صورت تخصصی درباره موضوع انتخابات گفتگو و تعامل داشته باشند، همچنین باید اشراف فرمانداران نسبت به قانون انتخابات افزایش یابد و برای آنها هیچ ابهامی وجود نداشته باشد.

عرف برگزاری همایش فرماندهان سراسر کشور را باعث هم افزایی دانست و افزود: هدف ما این است که بتوانیم یک انتخابات سالم و قانونی برگزار کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: از سال ۹۵ تاکنون اقداماتی در راستای انتخابات صورت گرفت که ارسال لایحه جامع به مجلس و طرح استانی شدن انتخابات از جمله این اقدامات بود که با توجه به ایرادات شورای نگهبان و مجمع تشخیص، طرح استانی شدن انتخابات منتفی شد. همچنین دولت سه سال متوالی درباره لایحه جامع انتخابات تحقیق و تفحص کرد و در نهایت هشتم بهمن سال ۹۷ رئیس جمهور این لایحه را به مجلس ابلاغ کرد.

عرف، تصریح کرد: لایحه جامع انتخابات هنوز به نتیجه نهایی نرسیده و بعید است به این دوره از انتخابات برسد.

معاون سیاسی وزیر کشور درباره لیست آخرین مدیران مستعفی برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس، گفت: طبق ماده ۲۹ بند «الف» و «ب» افراد زیادی شامل لیست مدیران مستعفی می‌شوند ولی در این خصوص هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم. بعضی از افراد به بهانه انتخابات استعفا می‌دهند و برای نامزدی انتخابات ثبت نام نمی‌کنند که این افراد در زمان ثبت نام، مشخص می‌شوند.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در وزارت کشور در مجموع حدود ۵۰ نفر از جمله یک معاون وزیر، یک نفر از استانداران، ۱۶ نفر از فرمانداران و تعداد زیادی از معاون فرمانداران استعفا داده‌اند.

 

دولت با ایجاد دو شهر در استان اردبیل موافقت کرد

همچنین پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیأت دولت نوشت؛ هیئت وزیران در راستای اصلاح تقسیمات کشوری در استان اردبیل با ایجاد دو شهر در شهرستان‌های اردبیل و مشگین شهر موافقت کرد.

بر همین اساس، هیأت وزیران در جلسه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ به پیشنهاد وزارت کشور با اصلاح تقسیمات کشوری در شهرستان مشگین شهر و اردبیل موافقت کرد.

براساس این تصمیم، روستای آلنی مرکز دهستان مشگین شرقی بخش مرکزی شهرستان مشگین شهر در استان اردبیل، به شهر تبدیل و به عنوان شهر آلنی شناخته می‌شود و مرکز دهستان مشگین شرقی به روستای بیجق تغییر می‌یابد.

همچنین روستای آراللوی بزرگ مرکز دهستان فولادلوی شمالی بخش هیر شهرستان اردبیل، پس از ادغام با روستای آراللوی کوچک، به شهر تبدیل و به عنوان شهر آراللو شناخته می‌شود و مرکز دهستان فولادلوی شمالی به روستای خلیل آباد تغییر می‌یابد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی

به گزارش جام جم آنلاین،مهدی فیضی در دیدار با امام جمعه مشگین شهر اظهار کرد: معضل کشتار غیر مجاز دام در برخی از محور‌های مواصلاتی و روستا‌های گردشگری منطقه و تعدد پرونده‌های ارجاعی به مراجع قضایی در این زمینه جدی است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده دامپزشکی در این راستا ملموس است از امام جمعه مشگین شهر خواست؛ با استفاده از تریبون نمازجمعه در راستای آگاهی دهی به شهروندان و توصیه به مردم در راستای عدم خرید گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز دام، دامپزشکی را یاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: رفع معضل کشتار غیر مجاز دام علاوه بر فرهنگسازی نیازمند عزم و اراده جدی، خیزش عمومی و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط حوزه سلامت است.
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: اگر دامپزشکی به تنهایی در میدان عمل باشد و دیگر دستگاه‌ها همکاری نکنند کار به جایی نخواهد رسید و راه به جایی نخواهیم برد.
فیضی با تقدیر از امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان در حمایت‌های بی دریغ از دامپزشکی گفت: در این مسئولیت سنگین همواره خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر شما می‌دانیم.
در این دیدار امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به اینکه دامپزشکی جایگاه ویژه‌ای در حوزه سلامت عمومی جامعه دارد، اظهار کرد: دامپزشکی را به عنوان یک مجموعه تلاشگر در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه می‌شناسیم
حجت الاسلام رضا باوقار افزود: با توجه به ظرفیت دامپروری مشگین شهر اقدامات دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه اعتماد عمومی را افزایش و احساس امنیت در مردم را بالا برده است.
وی با تاکید بر درک کامل از جایگاه حساس و خطیر مسئولیت به عنوان یک امانت الهی گفت: سفارش می‌کنم به صورت هدفمند به دنبال ارتقای بیش از پیش سطح خدمات رسانی به مردم باشید و این ویژگی در مدیران دامپزشکی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی