Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@13:45:32 GMT

سایه نرخ ارز بر روند حرکت بازار بورس

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۷۷۵۱

سایه نرخ ارز بر روند حرکت بازار بورس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سنا، امروز با دست به دست شدن ۲ میلیارد و ۹۰۳ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۵۱۴ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۱۸۳ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای نوری، وملی و بسویچ به ترتیب با ۱۳۵، ۱۴ و ۱۱ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای فارس، فولاد و شبندر به ترتیب با ۶۴۴، ۳۹۱ و ۲۷۰ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز جم پیلن، وتجارت، خساپا، خودرو و فولاد پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت بود و زراعت و بانک به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

درحالی که کارشناسان بازار سرمایه معتقدند ریسک مهمی پیش روی بازار سرمایه نیست، شاخص کل بورس تهران امروز به کانال ۲۴۶ هزار واحدی بازگشت. با این حال کارشناسان می گویند رفتار امروز تدپیکس ناشی از تصمیمات هیجانی سرمایه گذاران بورسی است و شاخص مجددا به مسیر صعودی ادامه می دهد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز نرخ ارز بورس خساپا جم پیلن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با افت ۲۰۶۴۶.۵۳ واحدی به ۲,۲۳۹,۰۹۸.۷ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۶۹۳۸.۱۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۴۰۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۱۳,۵۲۰ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۰,۷۴۳.۲۸۵ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۳۴۰,۳۰۸.۲۰۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6098131 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۸ اردیبهشت؛ شاخص کل ۷ هزار واحد ریخت
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳