Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سمنان گفت: هشت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سمنان کشف‌شده است. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدحسین همتی بعدازظهر امروز در مراسم تقدیر از فعالان مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اظهار داشت: این میزان مواد مخدر در مدت یک سال گذشته کشف‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این میزان مواد مخدر کشف‌شده از نوع صنعتی و سنتی بوده است افزود: در استان سمنان عزم جدی برای مبارزه با سوداگران مرگ وجود دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سمنان با بیان اینکه نیروی انتظامی استان سمنان با تلاش و جدیت با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد می‌کند تصریح کرد: کشف هشت هزار و 600 کیلوگرم مواد مخدر در این استان با همکاری نیروی انتظامی صورت گرفته است.

انتقاد دادستان یزد از‌ فروش مواد مخدر در ‌محلات‌؛ اقدامات قضایی شدت‌ یابدکردستان|دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پاسخ‌گوی هزینه 25 میلیونی مرکز راه‌اندازی اشتغال معلولان نیست7000 نفر در رابطه با جرائم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان دستگیر شده‌اند

همتی با بیان اینکه استعمال مواد مخدر علاوه بر آسیب‌های روحی و روانی در برخی موارد سبب مرگ افراد استعمال کننده نیز می‌شود گفت: در یک سال گذشته 36 نفر در اثر استعمال مواد مخدر جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه اعتیاد مادر تمام آسیب‌های اجتماعی است گفت: باید با مبارزه جدی با سوداگران مرگ جامعه را از دست این بیماری نجات داد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سمنان بر ضرورت اطلاع‌رسانی و آموزش درباره آسیب‌های مواد مخدر در جامعه تأکید و خاطرنشان کرد: مواد افیونی نیروی جوان و فعال جامعه را تهدید می‌کند، ازاین‌رو باید با آموزش‌های لازم جامعه، خانواده و به‌ویژه نسل جوان را آگاه کرد که در دام این بلای خانمان‌سوز گرفتار نشوند.

همتی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای اطلاع‌رسانی و آموزش در جامعه و محیط‌های مختلف گفت: درمجموع سال گذشته برای 297 هزار نفر برنامه‌های آموزشی و پیشگیری از این بلای خانمان‌سوز اجرا شد.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود