Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه امور تولیدی و زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: طبق عملکرد ارسالی مدیران استانی به تهران اکثر شهرستان‌ها برخوردار و از نظر خیلی از شاخص‌ها بالای میانگین کشور هستند، اما در واقعیت این‌گونه نیست. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، آذر مرادی منفرد ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان که در فرمانداری کوهدشت برگزار شد در رابطه با پروژه‌های توازن گفت: این شهرستان در بخش توازن تنها در چند سرفصل توانسته اعتبار بگیرد و ما این مشکل را در تمام شهرستان‌ها داشته‌ایم، امسال شاخص‌های اعتبارات توازن را خود تهران انجام داده، آن‌را شهرستانی کرده و برای ما ارسال کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اطلاعاتی که مدیران استانی از عملکردشان برای تهران ارسال کرده‌بودند نشان می‌دهد که لرستان استانی برخوردار  و اکثر شهرستان‌های این استان از نظر خیلی از شاخص‌ها برخوردار و بالای میانگین کشور هستند، افزود: در واقعیت این‌گونه نیست ما خودمان هم پیگیر هستیم و نامه ارسال کرده‌ایم، اطلاعات از وزارتخانه‌ها گرفته شده و آن‌ها هم مُصر هستند آن را از مدیران ستادی اخذ کرده‌اند. پس فعلاً به همان استناد کرده‌اند.

اجحاف مدیران در حق محرومیت لرستان؛ کوهدشت در حسرت‌های دیرینه‌ آبادانی‌کهگیلویه و بویراحمد|سایه سنگین فقر و محرومیت بر سر «آبرش»؛ روستایی که «هیچ» ندارد+فیلممحرومیت‌های مناطق عشایری استان فارس برطرف شود

رئیس گروه امور تولیدی و زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان عنوان کرد: قبول داریم که در اعتبارات محدودیت داریم، همه دستگاه‌ها هم معترض هستند که اعتبارات کم و با وضعیت گرانی و هزینه‌های بالا جوابگو نیست، اما ما هم محدودیت اعتباری داریم.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سرهنگ پاسدار موسی عطاری با اشاره به اهمیت محرومیت‌زدایی اظهار داشت: محرومیت‌زدایی از چهره مناطق محروم و کم‌برخوردار یکی از مهم‌ترین امور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان وارد میدان می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه کار در مناطق روستایی و محروم یک فرصت ارزشمند و توفیق الهی است، ادامه داد: بسیج یک نیروی پیش‌برنده و محرک بوده و تفکر بسیجی در تمام دنیا گسترده شده است.

وی اظهار کرد: طرح‌های محرومیت‌زدایی با استفاده از بازوی توانمند بسیج عملیاتی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت با اشاره به طرح‌های محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در شهرستان افزود: در حال حاضر بالغ بر ۶۰ طرح مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان در حال اجرا است و این طرح‌ها در ۴۰ روستا عملیاتی می‌شود.

عطاری اضافه کرد: برای اجرای ۶۰ طرح مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی اعتباری بالغ بر یک هزار و دویست میلیارد ریال هزینه می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت افزود: اعتبارات این طرح از محل مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) و سپاه شهدا آذربایجان غربی تأمین می‌شود.

وی در خصوص طرح‌های محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری اظهار کرد: طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی شامل آبرسانی، مرمت و بازسازی مساجد روستایی، گازرسانی به خانه محرومین، احداث خانه محرومین، تکمیل خانه‌های مددجویی در روستاها، تجهیز کارگاه‌های قالی‌بافی و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی در خصوص اهداف طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی اظهار کرد: هدف از اجرای طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی زدودن محرومیت از چهره مناطق محروم و کم‌برخوردار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت در ادامه با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی نقطه مقابل با اقدامات و توطئه‌های دشمنان است؛ زیرا طی سالیان دراز دشمن تمرکز خود را برای ایجاد مشکلات اقتصادی گذاشته است، افزود: امسال بالغ بر یک صد طرح محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری تا پایان سال جاری اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره