Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل‌زدگان کشور با ریاست سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و با حضور حجت‌الاسلام ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و حجت‌الاسلام حشمتی معاون سابق قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر اعضا در محل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح «یک قهرمان، یک روستا» برای افزایش کمک‌رسانی به سیل زدگان گفت: حراج مدال‌های قهرمانان ورزشی با هدف اختصاص درآمد‌های آن به مناطق سیل‌زده یکی دیگر از مصوبات قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل‌زدگان کشور بود.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از جمله نهاد‌های مردمی بودند که در زمینه کمک‌رسانی به سیل‌زدگان و همچنین اجرای برنامه‌های مفید فرهنگی و هنری عملکرد خوبی داشتند، تصریح کرد: اولین جشنواره عکاسی «دل و گل» با هدف اطلاع‌رسانی دقیق درباره وضعیت مناطق سیل‌زده و کمک‌رسانی گسترده مردم به سیل‌زدگان برگزار شد که محصولات آن به مناطق سیل‌زده نیز ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز نیز فعالیت‌های خوبی در زمینه ساخت مدارس و همچنین ارسال مدارس پیش ساخته و کانکس به مناطق سیل‌زده داشته‌اند.

اوحدی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های بارز مردم این است که هرگاه مشکلی در کشور پیش می‌آید، سیلی از کمک‌ها را به مناطق آسیب‌دیده ارسال می‌کنند، موضوعی که در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان برخی از استان‌های کشورمان مشاهده کردیم، گفت: باتوجه به تأکید مقام معظم رهبری در نماز عید فطر امسال مبنی بر فراموش نشدن موضوع خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان، قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل زدگان کشور بر همین اساس از تمام ظرفیت‌های موجود از جمله کانون‌های فرهنگی هنری، پایگاه‌های بسیج، مبلغان و سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه استفاده کند.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد:کارگروه‌های این شورا با عناوین ورزش و اوقات فراغت، اطلاع رسانی، مشاوره و تحکیم خانواده و کمک‌های مردمی برنامه‌ها و فعالیت‌های خود برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان را ادامه خواهند داد تا اخبار خوبی به مردم این مناطق برسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته