Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نظام مقدس همه مولفه‌های قدرت را در اختیار دارد و نمی‌توان منکر دستاورهای انقلاب اسلامی شد. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اردبیل، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در مجمع بسیج استان اردبیل اظهار داشت: از جمله مولفه ها مردم سالاری دینی است و این در حالی است که دمکراسی و لیبرال دمکراسی کاملا به بن بست رسیده و در مقابل مردم سالاری دینی الگوی ناب در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از لحاظ دفاعی انقلاب اسلامی کشور را از سطح وابسته و نازلی به قدرت مطرح دنیا تبدیل کرد و قدرت در قدرت نظامی خلاصه نمی‌شود و آن انسان‌های مومن و قدرت نرمی که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند امروز از اهمیت برخوردار است.

اهواز| حفظ و توسعه روحیه انقلابی در دانشگاه از وظایف بسیج اساتید استحضور رئیس سازمان بسیج در گلزار شهدای اردبیل+تصاویررئیس سازمان بسیج با خانواده شهید آقایی در اردبیل دیدار کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: زمانی که دشمن از مرز آبی ما عبور کرد، دستگیر شد و این قدرت، قدرت دفاعی تعیین‌کننده است. قدرت امنیتی نیز به همین شکل است و در تمام ناامنی‌ها، ایران منطقه امن محسوب می‌شود‌.

سلیمانی تصریح کرد: به لحاظ فرهنگی نیز قدرت ایران زبانزد است از عزاداری اباعبدالحسین(ع) تا تشییع شهدا قدرت ایران دشمنان را به زانو درآورده است.

این خبر تکمیل می شود...

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • در وعده صادق مولفه‌های قدرت رژیم صهیونیستی ازهم فروپاشید