Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: از بعد از تعطیلات عید نوروز ۹۸ تاکنون محور طبس به یزد و دیهوک به طبس حادثه خیزترین محورها در استان بودند. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ علیرضا رضایی امشب در جلسه بررسی وضعیت راه‌های استان و خدمت رسانی به آن‌ها اظهار داشت: متاسفانه حوادث رانندگی زیادی در روزهای اخیر وجود داشته و تنها طی دو روز گذشته 9 نفر در جاده‌های استان کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این تعداد شش نفر در محور طبس به یزد بر اثر تصادف کشته شدند گفت: از ابتدای امسال تاکنون 91 نفر در جاده‌های استان بر اثر تصادف فوت کردند که بیشترین این تلفات مربوط به جاده‌های طبس است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: بیشتر این تصادفات در جاده‌های استان متغیر بوده و امروز نیز بر اثر ترکیدن لاستیک تریلی در محور طبس و برخورد آن با یک دستگاه سواری یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

رضایی تصریح کرد: از بعد از تعطیلات عید نوروز 98 تاکنون محور طبس به یزد و دیهوک به طبس حادثه خیزترین محورها در استان بودند.

طرح جامع زیرساخت‌های حمل و نقل خراسان جنوبی تهیه شودکریدورهای خراسان جنوبی نیازمند 658 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری است12 پروژه باند دوم در خراسان جنوبی در دستور کار قرار دارد

وی با بیان اینکه استراحتگاه‌ها در محور طبس به یزد بسیار کم است ادامه داد: سامانه‌های هوشمند در محور طبس به یزد وجود ندارد و حوادث در محور طبس به دیهوک بسیار زیاد است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه اکثر استراحتگاه‌ها و آب انبارها در استان قابل بهره برداری نیست خاطرنشان کرد: هر چند 27 مجتمع رفاهی در استان وجود دارد اما اکثر این مجتمع‌ها در ورودی و داخل شهرها است.

رضایی اظهار کرد: همچنین در محور قاین به بیرجند و سربیشه به نهبندان افزایش تلفات رانندگی وجود داشته است و کمبود امکانات در محور سربیشه به نهبندان و نهبندان به زاهدان وجود دارد.

وی با بیان اینکه 60 درصد تصادفات در 30 کیلومتری شهرها رخ می‌دهد گفت: ورودی‌های شهرها باید ایمن سازی شود؛ تلفات حوادث رانندگی استان در تابستان امسال نسبت به تابستان سال گذشته حدود 15 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم

رودخانه علی سالار در جاده روستای جوزردان و روستای رقه از توابع شهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی واقع شده است. در این روز‌های بهاری که اقصی نقاط کشور با بارش باران همراه شده است، این رودخانه نیز بر اثر بارش شدید باران جان تازه گرفت و پرآب شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: مهدی آگینه - خراسان جنوبی

 

بیشتر بخوانید:

خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند