Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حراست وزارت ورزش و جوانان دریافت و انجام هرگونه مکاتبه پیرامون تایید صلاحیت علیرضا دبیر را رد کرد.

به گزارش مشرق، شایان معاون حراست وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی در رابطه با تایید دیر هنگام امکان حضور علیرضا دبیر در انتخابات فدراسیون کشتی گفت: تاکنون هیچ‌گونه مکاتبه‌ی جدیدی در رابطه با تایید صلاحیت علیرضا دبیر از سوی نهادهای ذی‌صلاح به حراست وزارت ورزش واصل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

چرا سروش از پرسپولیس کنار گذاشته شد؟

وی درباره خبر منتشره از سوی سایت فدراسیون کشتی با بیان اینکه اعلام اسامی افراد صلاحیت‌شده درست است، گفت: اعلام اسامی افراد با اشاره به تایید و رد صلاحیت آن‌ها موجب خدشه به ابرو و حیثت افراد و خلاف اخلاق بوده است و حسب اعلام مراجع نظارتی، موضوع توسط حراست وزارت ورزش پیگیری خواهد شد.

 شب گذشته (دوشنبه) کانال خبری فدراسیون کشتی در مطلبی اعلام کرد که صلاحیت علیرضا دبیر برای حضور در انتخابات این فدراسیون احراز شده است اما پس از دقایقی با اصلاح این خبر، نوشت که دبیر مجوز حضور در انتخابات را گرفته است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو وزارت ورزش علیرضا دبیر فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خنده‌های زیرپوستی عباس جدیدی هنگام سخنرانی علیرضا دبیر
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد