Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، ناهید پرویزپور در نشست توانمندسازی اقتصادی زنان روستای سراب غضنفر دلفان افزود: روستای سراب غضنفر بدلیل موقعیت و جمعیت زنان، ظرفیت‌های کشاورزی، دامپروری و طیور، صنایع دستی و گردشگری به عنوان پایلوت انتخاب شده است.
و ی اظهارداشت: در صورت موفقیت این طرح در روستای سراب غضنفر در سایر روستاهای استان نیز اجرایی می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان بیان کرد: طرح توانمند سازی اقتصادی زنان روستایی با همکاری بنیاد تعاون و توسعه کارآفرینی زنان ایران و دستگاه‌های اقتصادی عملیاتی می‌شود.
وی اضافه کرد: در قالب این طرح خدمات آموزشی و مهارت آموزی، مشاوره و اشتغال و در نهایت ایجاد تعاونی‌های تولیدی زنان مد نظر قرار دارد.
پرویزپور ادامه داد: ️توانمند سازی اقتصادی زنان به خصوص زنان تحصیل کرده بیکار، سرپرست خانوار، آسیب دیده و در معرض آسیب از برنامه‌های اولویت دار دولت است.

وی گفت: در سال رونق تولید باید تلاش شود تا با آموزش مهارت‌های شغلی بخصوص مشاغل خانگی و ترویج فرهنگ کار زنان را وارد چرخ تولید کرد.

حشمت بهمنی فرماندار دلفان نیز در این نشست اظهار داشت: در این شهرستان بانوان توانمندی هستند که می‌توانند در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و اشتغال نقش آفرین باشند.

۷۲۷۰/‌۷۲۷۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلفان امور بانوان استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، یاسر اکبریان با اعلام این خبر گفت: ۱۶۱ روستای محروم با جمعیتی بالغ بر ۷۸ هزار نفر در استان لرستان در دولت سیزدهم تاکنون از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شده اند.

وی افزود : اولویت مهم دولت سیزدهم رفع محرومیت و تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یکی از اقدامات مهم در راستای رفع این محرومیت ها است‌.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اینکه آبرسانی به روستاهای محروم در قالب جهاد آبرسانی و رفع محرومیت در دست اقدام است، بیان کرد: برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری است.

لازم به ذکر است استان لرستان بیش از سه هزار روستا دارد که تاکنون یکهزار و ۶۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شده اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902098

دیگر خبرها

  • فوران چشمه فصلی سراب کلان بعد از بارش ‌های اخیر + فیلم
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ
  • بارش‌ سنگین باران در لرستان/ روستای «کمندان» تخلیه می‌شود
  • بارش‌های سیل‌آسا در لرستان/ هشدار تخلیه روستای کمندان
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند