Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم – ایرنا - استاندار قم با اشاره به جایگاه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری در اجرای طرح‌های توسعه محور استان، اولویت‌سنجی نیازهای پژوهشی را ضروری دانست و گفت: سیاست‌گذاری کلان قم باید بر محور دانش و فناوری استوار باشد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری با تاکید بر اهمیت توجه به اولویت‌سنجی نیازهای پژوهشی در راستای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای خواستار استفاده از ظرفیت‌های علمی و فناوری قم در سیاست‌گذاری کلان استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به اهمیت مباحث چهارگانه این کارگروه در برنامه‌ریزی و توسعه استان اشاره و اظهار کرد: پژوهش‌ها و آموزش‌های نتیجه گرا و کاربردی، خلاء بین دانشگاه و صنعت را پر می‌کند.

وی در ادامه به کارکردهای گروه‌های کاری ذیل کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری اشاره کرد و گفت: چارچوب، آیین‌نامه و شرح وظایف اعضا با اخذ نظرات مسئولان مربوطه تعیین شود و برنامه‌ریزی لازم برای اجرای منظم جلسات باید در دستور کار قرار بگیرد.

سرمست، لزوم آموزش مهارت در حرفه‌های مختلف را مور دتوجه قرار داد و گفت: پیشنهاد تشکیل شورای آموزش‌های مهارتی در فواصل زمانی مشخص، با برگزاری گروه‌های کاری چهارگانه این شورا باید برنامه‌ریزی و عملیاتی شود.

۱۱۷۵ / ‏‬

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم بهرام سرمست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، میثم عابدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع فعالان حوزه ICT کردستان که در پارک علم و فناوری برگزار شد، اظهار کرد: وزارت ارتباطات مبتنی بر ظرفیت‌های استان از فعالیت‌های حوزه ارتباطات حمایت می‌کند و باید زیرساخت‌ها و خلاءها بررسی شود تا نیاز استان را بسنجد و بر اساس نیازها کمک کند.

وی افزود: هم مرزی استان کردستان با حضور عراق از مزایای استان است که برای توسعه اقتصاد دیجیتال و خدمات نرم‌افزاری می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه سال گذشته در ۱۰ استان کشور فعالیت دیجیتالی ویژه دانش‌آموزان انجام دادیم، افزود: سعی براین است تا امسال در کردستان نیز طرح‌های دیجیتالی با عنوان «ایران دیجیتال» اجرا شود.

عابدی بیان کرد: در شش ماه اول سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان و در شش ماه دوم ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای تأمین مالی شرکت‌ها پرداخت کردیم.

پیش از این جلسه عابدی از مجتمع نوآوری نور سنندج بازدید کرد و در این بازدید از آموزش ۱۰ هزار دانش‌آموز کردستانی در حوزه آموزش مهارت‌های دیجیتال خبر داد و گفت: با همکاری وزارت آموزش و پرورش امسال ۳۰۰ هزار دانش‌آموز متوسطه مهارت‌های دیجیتال را آموزش می‌بینند.

کد خبر 6087452

دیگر خبرها

  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • نوری؛ استاندار: برای پیشرفت مازندران برنامه داریم
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند