Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، خبر توافق بی‌بی‌سی و ایران درباره ادامه کار خبرنگار این شبکه در کشورمان را تکذیب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حدادی مدیر روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر توافق بی‌بی‌سی و مسئولان کشورمان برای ادامه کار خبرنگار این شبکه در ایران،گفت: چنین موضوعی صحت ندارد؛ این فقط در حد یک توئیت بود که طی آن بی بی سی اعلام کرده خبرنگار ما در ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خبرنگار آن‌ها همانند دیگر خبرنگارانی که به کشور ما می‌آیند و گزارش تهیه می‌کنند، به مدت چند روز در ایران بود. اما اینکه در ایران مستقر شود و کار کند، صحت ندارد و حدود ده روز پیش از کشور خارج شد.

گفتنی است روزنامه آمریکایی هافینگتن‌پست مدعی شده به ایمیلی دست یافته که نشان می‌دهد، بی‌بی‌سی با درخواست ایران برای عدم پخش گزارش‌های داخلی در شبکه خود در ازای اعزام یک خبرنگار به تهران موافقت کرده است.

این روزنامه مدعی شده که این توافق بین بی‌بی‌سی و دولت ایران صورت گرفته و طبق آن، بی‌بی‌سی در ازای عدم پخش گزارش‌های مربوط به ایران در بی‌بی‌سی فارسی، توانسته موافقت مقامات ایران را برای فعالیت یکی از خبرنگاران خود در این کشور کسب کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بی بی سی وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۳۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)

عصر ایران _ خواننده‌ها سال 1403 را با خبر لغو یک کنسرت شروع کردند. اسفندماه گذشته هم اختتامیه فستیوال کوچه در بوشهر برگزار نشد. حالا مجوز کنسرت «آرمان گرشاسبی» هم در این شهر لغو شده و «معین زد» اصلا مجوز نگرفت.

گزارش را اینجا ببینید

اولین بار نیست که حرف ارشاد در اجرای موسیقی روی زمین می‌ماند. کنسرت علیرضا قربانی هم اواخر سال گذشته در اصفهان به دلیل حضور زنان لغو شد و وزارت ارشاد پس از پیگیری‌های زیاد بالاخره توانست کنسرت را روی صحنه ببرد. انجام نشدن تفکیک جنسیتی، حضور همسرایان و همنوازان زن و همزمانی با مناسبت‌ها عواملی بود که مانع برگزاری کنسرت شد. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ادامه لغو کنسرت ها در بوشهر چه کسانی اجازه می‌دهند عده خیلی کمی در اصفهان، به جای همه مردم اصفهان تصمیم بگیرند! (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل